Problem z odpaleniem.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dating
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:39

Problem z odpaleniem.

Post autor: Dating »

Witam. Jestem młodym kierowcą i nie jestem jeszcze za bardzo rozeznany w mechanice samochodowej.
Nim samochód nie chciał odpalić, zrobiłem jakieś 60km. Postawiłem pod blokiem jak zawsze, przychodze rano ja chce odpalić, kręci i kręci ale nic. Sąsiad powiedział, że jest rozładowany akumulator, no więc naładowałem go.
Ładował się jakieś 14godzin, i dziś dopiero po naładowaniu chciałem odpalić i załapał, ale zaraz zgasł i potem już nie odpalił.
Sąsiad mówił mi żebym sprawdził wodę w akumulatorze ale nie bardzo wiem jak :/. Proszę o pomoc bo mi samochód pilnie potrzebny!!!
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Nie woda tylko elektrolit. Wyjmujesz akumulator i masz takie plastikowe nakrętki na górze akumulatora w formie krzyżyków odkręcasz je i dolewasz jeśli jest sucho. Następnie zakręcasz te plastikowe śrubki i gotowe.
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

Jeżeli rozrusznik normalnie kręci to raczej nie wina akumulatora(licznik kilometrów nie zeruje się?)
Przy obecnej pogodzie (odwilż)proponuję sprawdzić obwód WN (świece,przewody,aparat,cewka)przeczyść i osusz.Skoro załapał i zgasł to prawdopodobnie paliwo dostaje tylko nie ma iskry.
Przyczyn może być mnóstwo(immo,paliwo,czujnik temp,itd) ale te najłatwiej sprawdzić

No chyba że to diesel :D
Napisz jaki masz motor
D
Dating
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:39

Post autor: Dating »

Motor to 1.4 benzyna 60 kucy. Licznik się wyzerował.
Sąsiad mój wyciągnął świece i przystawił do silnika, coś tam zrobił i mówił że jest dobra...
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

niechce być złym prorokiem jeśli aku obsługowe[korki na górze] ;
-sprawdz poziom elektrolitu w aku powinna być podziałka [mini max ] jeśli nie ma to dolewasz wody destylowanej tak aby elektrolit przykrył płyty pod każdym korkiem i naładuj aku jeśli nie będzie trzymał napięcia wymien na nowy
aku bezobsługowe ;
-wymiana
może zaistnieć brak ładowania to tak na marginesie wtedy pali się kontrolka aku gdy silnik pracuje
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”