Problem z odpaleniem.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dating
Newbie
Newbie

Problem z odpaleniem.

Post autor: Dating »

Witam. Jestem młodym kierowcą i nie jestem jeszcze za bardzo rozeznany w mechanice samochodowej.
Nim samochód nie chciał odpalić, zrobiłem jakieś 60km. Postawiłem pod blokiem jak zawsze, przychodze rano ja chce odpalić, kręci i kręci ale nic. Sąsiad powiedział, że jest rozładowany akumulator, no więc naładowałem go.
Ładował się jakieś 14godzin, i dziś dopiero po naładowaniu chciałem odpalić i załapał, ale zaraz zgasł i potem już nie odpalił.
Sąsiad mówił mi żebym sprawdził wodę w akumulatorze ale nie bardzo wiem jak :/. Proszę o pomoc bo mi samochód pilnie potrzebny!!!
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Post autor: vwmaro »

Nie woda tylko elektrolit. Wyjmujesz akumulator i masz takie plastikowe nakrętki na górze akumulatora w formie krzyżyków odkręcasz je i dolewasz jeśli jest sucho. Następnie zakręcasz te plastikowe śrubki i gotowe.
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy

Post autor: murzyn »

Jeżeli rozrusznik normalnie kręci to raczej nie wina akumulatora(licznik kilometrów nie zeruje się?)
Przy obecnej pogodzie (odwilż)proponuję sprawdzić obwód WN (świece,przewody,aparat,cewka)przeczyść i osusz.Skoro załapał i zgasł to prawdopodobnie paliwo dostaje tylko nie ma iskry.
Przyczyn może być mnóstwo(immo,paliwo,czujnik temp,itd) ale te najłatwiej sprawdzić

No chyba że to diesel :D
Napisz jaki masz motor
D
Dating
Newbie
Newbie

Post autor: Dating »

Motor to 1.4 benzyna 60 kucy. Licznik się wyzerował.
Sąsiad mój wyciągnął świece i przystawił do silnika, coś tam zrobił i mówił że jest dobra...
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz

Post autor: bialy0666 »

niechce być złym prorokiem jeśli aku obsługowe[korki na górze] ;