Strona 1 z 4

Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 14:17
autor: v-wej
Witam.Na prośbę jednego z POLOwiczów :blush2: zamieszczam opis mojego autka oraz kilka zdjęć.Chciałem dodać że naklejki widoczne na aucie zostały specjalnie zrobione i ściagniete z BIALEGO VENTO z szybkich i wściekłych pierwszej części-Teraz na zimę już ich nie ma,zostały usuniete!
VW polo clasic 1997R kupiony w polskim salonie jako nowy,silnik niestety moze słaby lecz to bardzo trwała i mało palaca jednostka 1,4 AEX moim zdaniem jak na tak duze auto trochę silnik za słaby.Pokrywa zaworów została wypolerowana na błysk,komora silnika zostanie zakryta,akumulator ŻELOWY z MOPARA.
Z zewnątrz;Przedni zderzak z firmy BMB tuning troche przerobiony do clasica gdyż wiadomo że rzeczy tuningowych do takich aut jest mało,wiekszość trzeba ''rzeżbić'' pod niego:)Progi również BMB tuning.Wydech remusa 2x90,przednie swiatła ANGEL AYES z seata ibizy,przednia atrapa przerobiona do tego polo specjalnie również z seata ibizy,szyby przyciemnione,zawieszenie gwintowane bilstain,skręcone tak aby mozna było jakoś jeżdzić :grin: ,Felgi MOMO corse 15''.Opony TOYO R1 195/50R15,Lusterka M3,ściągniete wszystkie listwy z zewnątrz,

Środek;Środek jest obszyty SKÓRĄ naturalna nie eco czy skayem,jest to prawdziwa skóra,boczki,cała konsola,tunel środkowy wszystko skóra naturalna,wneki drzwi,obwódka zegarów,środek konsoli,uchwty przy drzwiach,,pastiki przy nogach wszystko zostało pomalowane czarną perłą,klamki aluminiowe,Zegary INDIGLO,Kierownica Victor 32cm[skóra+chrom]+naba victor,Gałka MOMO GTS chrom,nakładki na pedały MOMO,dywaniki z blachy aluminiowej,przednie siedzenia kubełki regulowane robione na zamówienie w niemczech,obszyte gruba eco skórą,pasy 4 punktowe z firmy RACELAND,

Car audio;Jednostak sterujaca to kultowy model CLARIONA model DXZ 958RMC z procesorem dzwkięku dolby pro logic DTS4,dotykowym ekranem,kolorowym wyswietlaczem i wbudowanym dyskiem twardym :grin: Przednie drzwi to system odseparowany ORION z serii HCCA,Na tylnej półce dla podkreslenia ze z tyłu tez coś gra są 20cm 3 drozne magnaty z serii power,razem z przodem tworzą niepowtarzalną orkiestre która dochodzi ze wszystkich stron równoczesnie.W bagazniku na wiosnę będzie zabudowa na stałe z AMERYKAŃSKICH komponentów[zabudowa jest gotowa jednak na zimę nie bedzie montowana dlatego czeka na wiosne]Cała zabudowa jest obszyta-oklejona białą ECO skórą.Wzmacniacz to rodzynek EMPHASER EA 1600D-ponad 2000RMS wzmacniacz zabudowany za plexą,głośniki to 2x15'' KICKER SOLO BARIC S15L74-każdy po 1000RMS,Kondensator STINGER 10F,dodatkowy akumulator AGM[suche ogniwa bardzo duzy prąd] holiwood 45AH-1700Amax,kable DIETZ 50mm2,kable czincz również dietz,

Elementy które zostana zrobione do wiosny,Zabudowa bagaznika zostanie włozona,maska zostanie zrobiona z carbonu ewentualnie oklejona folią 3D i pomalowana clarem,zostanie zrobiony tzw bad look na masce,zostanie zmieniona jednostka napedowa na jakąś mocniejszą-lecz niewiem jeszcze kiedy,załozenie wzmacniacza 4 kanałowego pod głośniki,w tej chwili jest lighting audio S4/300 jednak jest troche za duży :grin: dlatego bedzie jakis mniejszyreszta wyjdzie w ''praniu''
CHCIAŁEM ZAUWAZYC ŻE WSZYSTKIE MODY ZROBIONE SAMEMU!!!ZADNYCH FIRM ZEWNETRZNYCH TAKZE PROSZĘ WZIĄC TO POD UWAGĘ :blush2:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 14:41
autor: michael511
Pozytywny człowiek z Ciebie, pełen szacun za auto, tym bardziej, że sam wszystko zrobiłeś! :) Czemu naklejki usunąłeś? Akurat fajnie podkreślały styl całej przebudowy ;) Masz jakieś plany co do autka? Może elektryka szyb? Jakieś mody pod maską?

P.S. Chyba lepiej byłoby jakbyś założył temat tu: viewforum.php?f=29 bo tu gdzie teraz jest to raczej przepadnie...

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 14:58
autor: Picia
Mimo, że to dla mnie jest właśnie wieś tuning to szacun za chęci i włożoną pracę, to się ceni!

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 15:10
autor: Artpolo
v-wej wielki plus za odwagę :)
Moim zdaniem jednak przód do poprawki. Wygląda jak 3 samochody - może dlatego Picia napisał co napisał.
Myślę, że jak już zdecydowałeś się na wykosztowanie to można było wsadzić przód z nowszego polo.
Ogólnie tak czy siak auto inne niż mają wszyscy i to jest chyba najważniejsze.

Szacun za stosowanie dobrych zamienników a nie TESCO tuning czy super tuning line :oki:

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 15:18
autor: Ralph
To raczej japan style.

Ja tam będe czekał na tę zabudowę bagażnika :thumbsup:

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 16:19
autor: CinkoPolo
Podziwiam Twój ogromny wkład pracy w ten samochód i życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach :thumbsup:
Ładne wnętrze :good:

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 16:35
autor: Brzeziak_
Auto co najmniej oczojebne.
Ale te lusterka a'la shrek to bym siekierą odrąbał.

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 18:45
autor: v-wej
Z lusterkami da sie cos zrobić :grin: siekiera i heja :grin: Poważnie to ogólnie są już oklejone folią 3D ponieważ nawet profesjonalista nie chciał sie za nie brać aby okleić prawdziwym carbonem.dlaczego??Powiedział ze gra nie warta swieczki,jedne oklejał carbonem i nie do końca wypaliło takze oklejanie raczej nie wchodzi w grę a zrobienie z carbonu okreslił na 550zł także trochę drogo :blush2: ,co do przodu z nowszego polo chetnie kolego bym tak zrobił tylko jest jeden problem mały :grin: NIC NIE MASUJE!Nawet te polo 6N jest zupełnie inne :beg: maska jest krutsza,światła sa pod innym kontem,wogóle te polo tak jakby było węższe :roll: ogólnie to niby VW a własciwie częsci blacharskie to tylko z ibizy czy cordoby,z polo niestety nic.A co do wieś TUNINGU to tak do końca się nie zgodze.Naprawdę wieś tuning mozna zobaczyć w TVN turbo tam DEDE naprawdę pokazuje wieś tuning,to auto raczej ma służyć jako show car,ma wzbudzać zainteresowanie jednym słowem.Stylów tuningowych jest wiele.ten jest robiony pod własny :grin: FREE STYLE project :grin: Silnik rzeczywiscie słaby ale tez szkoda mi go wymieniać,przebieg 140 tyś od nowości,ale zobaczymy co sie trafi,Został również kupiony podtlenek azotu NX-mokry i czeka na montaz w nowej jednostce napedowej zobaczymy jak to dalej bedzie.Zdjecia zabudowy w aucie napewno dołaczę lecz dopiero na wiosnę

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 19:29
autor: sabled
Zabudowa może robić WOW (czekam na zdjęcia całości już w aucie) oraz samodzielne obszycie środka skórą. Niestety z zewnątrz są rzeczy które mnie strasznie rażą (zderzak, progi, kolorystyka, naklejki). Da się z tego wszystkiego wyjść obronną ręką stosując absurdalnie duże alu z małą ilością małych ramion. Niestety pociąga to za sobą zmiany w hamulcach oraz zawieszeniu aby to jakoś całościowo wyglądało. Silnika też brakuje bo jakby było 150+ KM to jeszcze. Ogólnie dobry początek, bo rozumiem, że to jeszcze nie koniec zmian :blush2:
Życzę wytrwałości w dalszej rzeźbie :piwo:

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 20:29
autor: kolo
są gusta i guściki za wkład pracy ogromny plus !! życzę powodzenia :)

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 22:44
autor: v-wej
[quote="sabled"]Zabudowa może robić WOW (czekam na zdjęcia całości już w aucie) oraz samodzielne obszycie środka skórą. Niestety z zewnątrz są rzeczy które mnie strasznie rażą (zderzak, progi, kolorystyka, naklejki). Da się z tego wszystkiego wyjść obronną ręką stosując absurdalnie duże alu z małą ilością małych ramion. Niestety pociąga to za sobą zmiany w hamulcach oraz zawieszeniu aby to jakoś całościowo wyglądało. Silnika też brakuje bo jakby było 150+ KM to jeszcze. Ogólnie dobry początek, bo rozumiem, że to jeszcze nie koniec zmian :blush2:
Życzę wytrwałości w dalszej rzeźbie :piwo:[/quote]

Dokładnie,tam widac pewne niedociągniecia ale to skutek nie tego że niezetelnie zrobione tylko niskich krawęzników,polskich dziurawych dróg itp.akurat tydzień wczesniej miałem spotkanie w WIŚLE z krawężnikiem i jak widać zderzak troche odeszedł,co do hamulców narazie nic nie bedę robił,poczekam co wyniknie z jednostka napędową bo rzeczywiście mało kucy,wiadomo ze nie będzie wymieniany tylko silnik tylko jak już to cały przód z zawieszeniem i hamulcami,obszycie wyszło dosyć fajnie jak na amatora :grin: choć nie powiem miałem pomoc znajomych z mojego teamu także tak do końca nie robiłem tego SAM :grin: jednak nie było ingerencji tak jak mówiłem zadnej firmy tylko to co każdy potrafi:)

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 22:57
autor: harnasisko
no no temat dosc dosc mocny: ) szacun ;D no i powodzenia w dalszych modach ;)

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 23:11
autor: Brzeziak_
Zdzierżę wszystko ale tego kto te lusterka wymyślił to bym za jaja powiesił.
A zabudowa faktycznie, wygina suty na lewą stronę.

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 11 gru 2010, 23:16
autor: JuStIcE
v-wej
Ode mnie szacun za wnętrze i audio. Jeżeli chodzi o zmiany zewnętrzne, to osobiście poza kołem nie podoba mi się nic... Ale są gusta i guściki. Ja bym proponował pójście w trochę innym stylu - przywrócić wóz do stanu fabrycznego, maska w kolor i wtedy położyć auto na glebie, z przodu dokładkę od VR6 albo Cupry, dach na czarny połysk, lusterka ori w czerni, ogólnie coś podobnego do kierunku, w jakim ja idę.

Re: Tuning,przeróbki,prezentacja mojego polo clasic!

: 12 gru 2010, 11:49
autor: v-wej
[quote="JuStIcE"]v-wej
Ode mnie szacun za wnętrze i audio. Jeżeli chodzi o zmiany zewnętrzne, to osobiście poza kołem nie podoba mi się nic... Ale są gusta i guściki. Ja bym proponował pójście w trochę innym stylu - przywrócić wóz do stanu fabrycznego, maska w kolor i wtedy położyć auto na glebie, z przodu dokładkę od VR6 albo Cupry, dach na czarny połysk, lusterka ori w czerni, ogólnie coś podobnego do kierunku, w jakim ja idę.[/quote]

hmmm dzisiaj zrobię zdjęcie autka :grin: bo akurat wczoraj wymieniłem zderzak na orginalny bo jezdziłem jak pług tym zderzakiem,lusteka tez akurat sa orginalne bo jak mówie te M3 robię w carbonie także bedziecie mieli porównanie,jak tak i jak tak,