Zielone Polo by Kukiz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
KukizGdz
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:42

Zielone Polo by Kukiz

Post autor: KukizGdz »

WVitam Towarzystwo
Niedawno stałem się posiadaczem Polo
rok 1991/7 składaczek
silnik od kosiarki 1.0
posiada dość twarde zawieszenie (nie wiem jakiej firmy,czerwone sprężyny)
fotele podobno od ibizy GT-tylnia kanapa lezy w piwnicy bo i tak nikt sie już nie zmieści
auto odkupione od kolegi który był w tym roku na manii
jako iż mój gofer służy za auto na dojazdy do pracy więc na glebe nie miałem szans i postanowiłem zakupić cos innego

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wydaje mi się że jest to dosyć przyzwoity zakup i do VWmanii 2011 autko bedzie wygladać znacznie lepiej niż teraz
w planach :
znaleźć garaż :roll:
a następnie:
-szachownica na dachu
-maska rost
-jakieś ładne alu 13 lub 14 -oczywiście rant (polerka)
-przyzwoite audio
-SWAP na conajmniej 75 koników(tutaj prosiłbym o rade jaki silniczek nalepiej by pasował, oczywiscie zachowując granice zdrowego rozsądku)
-
PozdraVWiam :victory:
:amen:
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Zapodaj więcej fotek auta, ładnie się prezenci:)
a co do silniczka to najlepiej 3f pełna szpryca 75ps.:P
Awatar użytkownika
Bishop
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 643
Rejestracja: 12 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: GWE

Post autor: Bishop »

Z maską w rosta na pewno nie będzie lepiej...
Klapa nawet miła, ale... ta tablica za .... nie pasuje. Dorabiany nielegal tam by wyglądał dobrze.

Co do 3F, to jakoś specjalnie nie ma szału z tym... Bardzo niewiele lepszy niż zdrowe AAV.
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Rostem zepsujesz to auto. Rejestracja powinna być w rogu to będzie fajnie wyglądać, na razie jest nijak. Z tyłu podziałaj ze zderzakiem żeby był na gładko, może klapę też, tylko nie rób betonu.
Obejrzyj sobie polówki Orego i radzia, ja bym poszedł w ich slady, z tym kolorem możesz fajnie namieszać. Co do silnika to oczywiście najlepiej g40.
I daj więcej fotek wnętrza bo ciekawie to brzmi co piszesz.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
K
KukizGdz
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:42

Post autor: KukizGdz »

Koledzy!
Mała prośba, G40 dostać to jednak jest nie lada wyczyn, dowiedziałem się że jest możliwość zdobycia silnika 1.8 od Gofera II , czytałem kilka tematów o silnikach, co pasuje co nie, czy ktoś próbował tam wsadzać taki motor, czym się kierować przy ocenie moich szans, z racji że jestem budowlańcem, moja wiedza dotycząca mechaniki w praktyce nie jest zbyt duża, prosiłbym o pomoc
pozdraWViam
p.s.
foty wnętrza i troche więcej wrzuce w weekend z racji pracy w delegacji
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Co do serducha jak chcesz zmieniać to 1.3 3F z polo daje rade 75ps na pełnej szprycy robi swoje:P, z 1.8 bedzię kszesanie iskier,
a do pakowania to nawet i 2.0 upchniesz ale koszta, no i głubanie :butcher:
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”