Coś się popsuło?

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

s
szamysz83
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 02 gru 2010, 18:59

Coś się popsuło?

Post autor: szamysz83 »

Witam. Od niedawna stałem się właścicielem Polo II 86c '94 1.3 mono. Mam problem: podczas ostatnich mrozów poniżej -15 polo nie odpaliło. Kręci a nie pali. Rano przyjechałem do pracy, postało 8 godz i kaput. Wykluczam akumulator bo nowy. Jak się pokręci trochę to coś pod spodem syczy. jakby gdzieś robiła się jakaś kompresja. Oleju zbytnio nie wyrzygał, w sensie nie przez bagnet, uszczelki. Nie wiem czy nie troszkę na filtr powietrza. Nie jestem pewien ponieważ nie pamiętam stanu wcześniej. To moje pierwsze auto. Proszę o jakaś pomoc, radę. Dla mnie świetny, sprytny samochodzik :) :D
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

sprawdź czy dochodzi paliwo do monotrysku, bo może to syczenie to praca pompki paliwa, ale nie przebija przez filtr paliwa...

I twój model Polówki 86c2f będzie podejrzewam, anie 86c jak napisałeś
s
szamysz83
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 02 gru 2010, 18:59

Post autor: szamysz83 »

A jak sprawdzić czy paliwo dochodzi do monotrysku? To syczenie słychać po przekręceniu kluczykiem, tak z pod spodu auta. A model polówki to już sam nie wiem. To dwudrzwiowe kombi :)
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Ściągnij osłonę filtra powietrza (talerz od patelni :)) i niech druga osoba patrzy czy tworzy się mgiełka jak będziesz próbował odpalić.
U mojego sąsiada też był podobny problem przy mrozach, nie chciało za Chiny zapalić, na wlewanie paliwa bezpośrednio do gardła reagował, wstawiliśmy do garażu, delikatnie się ogrzał i zapalił, okazało się zamarzł układ paliwowy (woda tam siedzi). Lał denaturat i inne rzeczy na "odwodnienie", chyba jeździ po tym zabiegu ale też ociepliło się na dworze...
Cyknij fotę silnika jak masz możliwość...
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”