Wymiana drążków kierowniczych.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lechus51
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2010, 19:39

Wymiana drążków kierowniczych.

Post autor: lechus51 »

Witam potrzebuję wymienić drążki kierownicze w vw polo 86c coupe. I mam prośbę jak to zrobić.Co będzie potrzebne i może jakieś zdjęcia z przebiegu prac.I pytanko, bo tak: mam z jednej strony drążek rozkręcany a z drugiej stały i czy moge ten stały zmienić na rozkręcany, 2.Czy trudno jest wymienić koncówki od strony kolumny,3. Czy tam właśnie s ą końcówki czy coś innego,4.czy potrzebny jest sciągacz do drążka obowiązkowo i ile kosztuje?.Czy moge to samemu wymienic i czy są 2 końcówki na jednym drążku,5.Proszę o zdjęcie jak wygląda drążek do tego oto polo:
vw polo 86c coupe 89r przejście z I na II czyli karoseria z I a środek z dwójki.
Z góry dzięki pozdrawiam

Lechus51
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

z prawej strony (pasażer) masz drążek plus końcówka wymienialna
z lewej strony(kierowca)masz cały drążek nie wymienialny
potrzebne będą klucze 17"
klucz 22" albo 24" przy do wykręcania końcówki
marker do zaznaczenia i jakaś miarka żeby więdzieć ile mniej więcej było ustawione tak by dojechać cało na zbieżność
ściągacz (ok 25 zł) lub dwa młotki do zbicia końcówki
nie stety nie da rady inaczej zamontować
Obrazek
l
lechus51
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2010, 19:39

Post autor: lechus51 »

Co trzeba ściągnąć by dostać się do drążków i tej jednej końcówki od strony kolumny kierowniczej.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

jeżeli chcesz wymieniać drążek kierowniczy od strony kierowcy to tak musisz mieć dwie 13" najlepiej płaski od spodu i grzechotkę z długą przedłużką i nasadką 13" ale wcześniej trzeba sobie skręcić odpowiednio koła
ciężko będzie schodziło i wkładało więc trzeba mieć śrubokręt do wycentrowania na otwór
l
lechus51
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2010, 19:39

Post autor: lechus51 »

Tak ok ale jak sie tam dostać tam miejsca nie ma by dojść.Od dołu może? albo od góry ale to trzeba coś zdjąć ale co??
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

miejsce jest nic nie trzeba zdejmować
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

temat troche stary ale nie bd nowego zakladal. lewa koncowka jest bez regulacji czyli nie wplywa na zbieznosc dobrze rozumiem ?? pytam bo jest dosyc droga a da sie na niej jeszcze jezdzic wymienialem prawa jakis czas temu ale teraz kupuje felgi z oponami i szkoda mi opon dlatego chce ustawic zbieznosc.
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Lewa jest na sztywno zbieżność ustawia się prawą strona
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

no i gitara ;] dziki za szybka odp. lece na zbieznosc jak zmienie kola a koncowe kiedys podmienie :oki:
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

[quote="raadek1990"]no i gitara ;] dziki za szybka odp. lece na zbieznosc jak zmienie kola a koncowe kiedys podmienie :oki:[/quote]
Na zbieżność pojechałeś do warsztatu czy na stacje diognostyczną? Ile trwa zbieżność, czy trzeba zostawić auto w warszacie. Dzieki za wszystkie informacje dotyczace zbieznosci.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Ustawienie zbieżności w naszych polówkach to góra pół godzinki (jeśli nie nadarzą się trudności związane z uruchomieniem zapieczonych nakrętek drążka)
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”