SILNIK:1.4AEX
MOC:ok 70KM
MODY POD MASKA:SWAP na 2.0 GTI
ZAWIESZENIE:gewinde przód FK,tył POWERTECH
UKLAD HAMULCOWY:standard
KOLA:Steffan BCW 8j i 9j
NADWOZIE:wyklepane tylne ranty,zaspawana tylna klapa zrobiona wnęka na tablice
WNETRZE:kierownica D&W,aluminiowe rygle,fotele obszyte ekoskórą,pasy SCHROTH
AUDIO:brak
PLANY:w zbieraniu i budowie własnoręcznej AIRRIDE
Zmiany przeprowadzone:po przyprowadzeniu prezentowało się tak było czarne brzydkie,podrapane wymagało dużo pracy

zaczeły sie prace spawanie zderzaków i blach oraz klepanie

no i pózniej ciężki wybór nad kolorkiem,ale w końcu padło na CZERWIEŃ Z PALETY BMW

w między czasie wybór koła padło na felgi steffan bcw przód-8j,tył-9j R14
i wyglądało tak

później padło serce i nastąpił SWAP z golfa którego przyprowadziłem specjalnie z Niemiec było to 2.0 GTI po przeróbkach w niemczech które miało papiery że silnik posiada ok. 130KM i tylko 60000km przebiegu
ale wcześniej padło jeszcze na 2.0 16V o kodzie 9A w którym okazało sie jednak że jest zatarty dół silnika i zostało sprzedane dalej na części


silnik niechciał się zmieścić więc trzeba było podjąć drastyczne środki-CIĘCIE

po tym już rzeczy kosmetyczne-POLERKA FELG

AKTUALNY WYGLĄD AUTA WKRÓTCE PO CAŁKOWITYM ZŁOŻENIU AIRRIDE