MODEL: polo 6N 95r.
SILNIK: 1.3
MOC: niedostateczna !!
MODY POD MASKA: przelot na końcu podwójny zagięty ASSO
ZAWIESZENIE: KIT Power Tech'a 60/60
UKLAD HAMULCOWY: seryjnen
KOLA: Felgi z Audi A8 16" 7J opony Nankang NS-2 165/40 R16 / Steffan bcw 8/9 x 14 opony DUNLOP SP9000 185/40 195/40 + aluminiowe stożki
NADWOZIE: szerokie zderzaki, przerobiona tylna klapa, zaspawany tylny zderzak, szeroka dokładka od mk III, brak listew, klamki w kolorze, lampy 6n2,
WNETRZE:kiera HBM 28cm, gałka mieszek skórzany
AUDIO: sobie pyka
MODY NA WIOSNE:
-gewinde (jest)
-Felgi z Audi A8 16" 7J w polerce opony Nankang NS-2 165/40 R16 (jest)
-Steffan bcw 8/9 x 14 w polerce opony DUNLOP SP9000 185/40 195/40 + aluminiowe stożki (jest)
-przedni zderzak: spawanie miejsca na rejestracje oraz małych kratek nad halogenami rejestracja idzie pod szybe
-tylna klapa: powrót do seryjnej wnęki spawanie klamki i znaczka (jest)
-kolor: zmiana koloru auta
-wnętrze: wymiana całego wnętrza fotele + boczki z miejscami na głośniki
myślę że nie warto mi tutaj prezentowac całej histori od początku do końca to co dobre dopiero sie zaczyna wiec fotki wstawiam tylko aktualne ale naturalnie bede aktualizowac temat na bieżąco...
pozdraVWiam

pare zdjęc z sesji do magazynu VW TRENDS:













Ten sezon przelatałem na Brockach B5 4x9 16" z oponkami 215/40 ( przez co nabawiłem się wymiany pompy wspomagania, skrzyni biegów oraz kolumny kierowniczej;/ nie polecam !!) :
















Nowe frytaski na wiosne: :glodny:
Steffan bcw 8/9x14


Felgi z Audi A8 16" 7J:

