Strona 1 z 1

[6n2] swiece, przewody a spalanie

: 23 paź 2010, 23:32
autor: sycha
Witam maniakow Polo'wek :hello:

A wiec mam do Was pytanko odnosnie przewodow zaplonowych bo musze raczej je wymienic poniewaz juz kilka razy pojawil mi sie blad na VAGu, (oczywiscie skasowalem, pojezdzilem i znow byl, znow skasowany i byl, i teraz skasowany a jutro bede sprawdzal) do tego ostatnio Polo troche pali...jak na 1.0 . Wiem ile palila jak deptalem w pedal i jak jezdzilem spokojnie i teraz ciezko uzyskac taki wynik przy skojnej jezdzie ale nie wazne z tym spalaniem.
Postanowilem ze jak blad sie bedzie pojawial to wymienie i teraz tak sobie siedze w necie i mam dylemat...

Jakie swiece ?

Jakie przewody ?

Wybor jest jakis niemaly, a cenowo to szok. I nie wiem jakie wybrac zeby nie byly za kiepske ale zarazem za drogie.

Czy jeszcze cos powinniem wymienic przy okazji tych rzeczy?


Btw. Ile Polo powinno miec obrotow ? Mam 680 czasem 710 i nie wiem czy to nie za malo ?
I dziwne bo rano chodzi chwilke na ssaniu czyli wieksze obroty ale przygazuje i spada w dol... (dokladnie nie powiem bo jeszcze z zimnego silnika VAGa nie podlaczalem ale zrobie to jutro i bede wiedzial dokladnie).

A wiec Polo maniacy, pomozcie! :beg:
Dzieki z gory :)

Re: swiece, przewody a spalanie

: 23 paź 2010, 23:40
autor: Anonymous
kable
http://allegro.pl/przewody-kable-zaplon ... 23751.html
albo BERU

świece
http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-vl34 ... 98150.html

ludzie z forum polecają jeszcze firmę "ISKRA"
nr katalogowy : FE65LTXS lub SFZ55PXP2-11 (nie wiem jaki masz kod silnika)

Re: swiece, przewody a spalanie

: 25 paź 2010, 9:56
autor: argo
Ja niedawno wymieniłem u siebie na komplet Beru. Silnik chodzi równiej, autko żwawiej ale spadku spalania nie zauważyłem.
W mojej Poli na jałowym mam 800-850 obrotów niezależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły.

Re: swiece, przewody a spalanie

: 25 paź 2010, 16:23
autor: janoelektryk
Powiem tak lepiej raz na jakiś czas wyrzucić więcej kasy i mieć spokój na parę lat, a nie co rok w zimie wymieniać kable.
Najlepsze to przewody zapłonowe produkowane przez NGK +świece tej samej firmy ja takie założyłem i już nie widzę błędu z wypadaniem zapłonów jeden minus tego że trzeba było 280zł wybulić. :lol:
Co do spalania to różnicy nie ma tylko kultura pracy silnika się poprawiła.