Porthos
: 17 lis 2008, 9:33
15.11.2008 - w sobote stałem się właścicielem tej oto polówki :

Jest wersja 1,3 GT 3f
Autko jest bardzo zaniedbane (o czym później), ale ma zdrowy silnik
wstępnie do zrobienia jest :
zawieszenie (autem strasznie buja, nie wiem czy jest to drążek stabilizacyjny, czy jeszcze coś innego)
skrzynia - wyje na III, IV i Vtym biegu - pewnie dyfer się kończy - wyje głównie przy dodawaniu gazu
alternator - swieci się ładowanie powyzej 3500-4000 obr
siedzenia - wszelkie zapadki i regulacje są wyrobione
przekładnia kierownicza - autko dziwinie zachowuje sie przy jeździe na wprost - sciąga raz w lewo, raz w prawo
Chciałbym za jakiś czas autko troche podretuszowac (niższy zawias, odpowiednie koła), ale jak widac na razie trzeba je doprowadzic do jakiegoś sensownego stanu seryjnego. Mam nadzieje ze z pomocą forumowiczow/klubowiczow uporam sie z tymi problemami i bede mogł cieszyc sie dosyć żwawym autkiem jakim jest 1,3 GT

Jest wersja 1,3 GT 3f
Autko jest bardzo zaniedbane (o czym później), ale ma zdrowy silnik
wstępnie do zrobienia jest :
zawieszenie (autem strasznie buja, nie wiem czy jest to drążek stabilizacyjny, czy jeszcze coś innego)
skrzynia - wyje na III, IV i Vtym biegu - pewnie dyfer się kończy - wyje głównie przy dodawaniu gazu
alternator - swieci się ładowanie powyzej 3500-4000 obr
siedzenia - wszelkie zapadki i regulacje są wyrobione
przekładnia kierownicza - autko dziwinie zachowuje sie przy jeździe na wprost - sciąga raz w lewo, raz w prawo
Chciałbym za jakiś czas autko troche podretuszowac (niższy zawias, odpowiednie koła), ale jak widac na razie trzeba je doprowadzic do jakiegoś sensownego stanu seryjnego. Mam nadzieje ze z pomocą forumowiczow/klubowiczow uporam sie z tymi problemami i bede mogł cieszyc sie dosyć żwawym autkiem jakim jest 1,3 GT
