Czerwone 6N by Przem0 / koniec zabawy..
: 19 paź 2010, 16:46
Witam, forum przeglądam już od jakiegoś czasu, teraz postanowiłem zalożyć swój temat :hello:
Krótki opis:
jest to moje pierwsze auto zakupione w kwietniu 2010
Silnik: 1,4 AKV
Moc: 60KM
Kolor: LP3G
Rok produkcji 1997, pierwsza rej. 10 1998
Wyposażenie:
ABS,
2 poduszki,
wspomaganie,
szyberdach,
reg kolumna kierownicy
immobilizer
:!: Dokonane zmiany
gwint z przodu H&R na grubym tłoczysku, z tyłu Supersport/ teraz FK
smoked front
lampy tył ori dymione/ 6n2 / Hella Black
pozycje w kierunkach
listwy 6n2 w kolorze
jakies audio
brak tylnej wycieraczki, w jej miejsce zaślepka
znaczki czarny mat/brak napisu polo
rygle vw
fotele GTI z 6n2
licznik GTI
kierownica Raid/GTI
gałka harlekin/GTI
felgi skręcane Gotti 3tgl 4x8J, 165/45/15
gładki zderzak
tak polo wyglądało jakiś tydzień od zakupu po odpicowaniu i pierwszych małych zmianach, białe kierunki przód/bok, lampy tył ori dymione oraz jakieś tymczasowe obniżenie sprężyny coś kolo 40-50mm, znaczki w czarny mat i brak napisu POLO na tylnej klapie



polo jak widać miało niemały komin :crazy: który po czasie zostal zastapiony na ori tłumik.
później przyszły felgi Schmidt modern line 14" 7 i 7,5 cala niestety na balonie 185/50 :this: oraz pozycje w kierunkach



koza straszna ale narazie musialo tak zostac :agree:
doszedł gwint, ale opony nie pozwolily opusic polowki duzo nizej i bylo tak:


smoked front, przymiarka pomarańczowego kierunku oraz listwy boczne zostaly zdjete











przod spuszczony w miare nisko, tył bez zmian dlatego że srubka w nakretce gwintu jest wyrobiona i pewnie trzeba bedzie dorabiac nowe nakretki






























































tak wygląda obecnie 22.08.11





Krótki opis:
jest to moje pierwsze auto zakupione w kwietniu 2010





ABS,
2 poduszki,
wspomaganie,
szyberdach,
reg kolumna kierownicy
immobilizer
:!: Dokonane zmiany















tak polo wyglądało jakiś tydzień od zakupu po odpicowaniu i pierwszych małych zmianach, białe kierunki przód/bok, lampy tył ori dymione oraz jakieś tymczasowe obniżenie sprężyny coś kolo 40-50mm, znaczki w czarny mat i brak napisu POLO na tylnej klapie



polo jak widać miało niemały komin :crazy: który po czasie zostal zastapiony na ori tłumik.
później przyszły felgi Schmidt modern line 14" 7 i 7,5 cala niestety na balonie 185/50 :this: oraz pozycje w kierunkach



koza straszna ale narazie musialo tak zostac :agree:
doszedł gwint, ale opony nie pozwolily opusic polowki duzo nizej i bylo tak:


smoked front, przymiarka pomarańczowego kierunku oraz listwy boczne zostaly zdjete











przod spuszczony w miare nisko, tył bez zmian dlatego że srubka w nakretce gwintu jest wyrobiona i pewnie trzeba bedzie dorabiac nowe nakretki






























































tak wygląda obecnie 22.08.11




