Tych, których znam pozdrawiam a tych, których nie chętnie poznam:)
MODEL : Vw Polo 86c2f
SILNIK : 1.3 GT 3f / swap 1.3 G40 PY
MOC : 75PS 99Nm / 113PS 150Nm
MODY POD MASKA : seria po małym remoncie / kompresor zregenerowany
ZAWIESZENIE : -80 / -80 Ta Technix
UKLAD HAMULCOWY : Zimmermann/ATE
UKLAD WYDECHOWY : przelot 55mm
WNETRZE : oryginał GT tj. czarna podsufitka, czarna podłoga, licznik z obrotomierzem, kubełki, schowek, panel środkowy z miejscem na kasety :szefu: , kiera raid hp 30cm
AUDIO : chwilowo niepotrzebne
NADWOZIE :
oryginalny LY3D z wszystkimi plastikami
grill z czarnym znaczkiem
PLANY :
- zmiana lakieru na red z nowej palety polo
- koła koła koła
- dokładka pod zderzak przedni
- wnętrze w bieli
- kompleksowa modyfikacja PY
ZMIANY PRZEPROWADZONE :
- wyrzucony katalizator i tłumik środkowy, założony końcowy przelotowy z passata b3
- zakupione seryjne lusterka od 2f
- zmiana zawieszenia na KIT Ta Technix -80/-80
- kierownica raid hp 30
- wyrzucenie plastikowego bad looka i nakladek na tylne lampy
- lampy g40
- zmiana plastiku przy tylnej tablicy z czerwonego na czarny
- grill bez znaczka zastąpiony oryginalnym z czarnym znaczkiem
- tylny znaczek pomalowany w czarny mat
- zmiana tylnego znaczka POLO_GT na POLO_CL :szefu:
- regeneracja kompresora
- mały remont PY
Kilka fotek poglądowych...
przed zakupem :



lekko później :



swap:




przymiarki kół, które miały być ale niestety nie są





majóVWka'09



