Twarde odboje

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lysy_polo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 15 paź 2009, 17:45

Twarde odboje

Post autor: lysy_polo »

Witam, mam założony u siebie gwint ta-technix. Wszystko ładnie, pięknie tylko że jak jadę w więcej osób to obciera mi z tyłu opona o nadkole mimo że i tak mam dosyć duży prześwit.
Czytałem że często dajecie twarde odboje i tutaj moje pytania:
1. Czy zredukuje to tarcie oponki o nadkole(przy większym obciążeniu)
2. Czy samochód będzie bardziej sztywny niż dotąd( czy to będzie jakaś kolosalna różnica, bo i tak już dla mnie jest dosyć sztywno). Dodam, że chce wsadzić te odboje na tylko na tył.
3. Które z nich będą się nadawały i czy będą pasowały:
http://moto.allegro.pl/odbojniki-odboje ... 75386.html
http://moto.allegro.pl/odbojniki-tylnyc ... 31902.html
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

podłącze się pod temat mam ten sam problem co kolega tylko mam ori zawieszenie vw (zwykłe amortyzatory) i po założeniu opon i felg 195/50 15cali jak jadą 4 osoby w polo to na dziurach ociera mi opona o nadkole. czy założenie takich odboi rozwiąze mój problem? trudno sie te odboje zakłada?
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

trzeba założyć opony dedykowane, tj. 195/45/15 do rozmiaru felgi 15 cali lub rozmiar sprawdzony przez wielu forumowiczów 175/55/15 i problemu z obcieraniem nie będzie.

odboje załatwią sprawę, ale to sczególnie na gwincie już beton będzie
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

odboje z tego co wiem powodują mniejszy skok amortyzatora, więc auto nie powinno tak nisko siadać.
Minus jest taki że będzie twardziej
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0
l
lysy_polo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 15 paź 2009, 17:45

Post autor: lysy_polo »

Witam, kupiłem ostatnio twarde odboje, założyłem je i nadal mi trze opona o nadkole(przy załadowanym samochodzie). Jak je zakładałem to te stare piankowe ściągnąłem, a na ich miejsce założyłem gumowe. Ogólnie to żadnej różnicy nie ma więc możliwe że coś źle założyłem. Powiedzcie mi jak się powinno je zakładać. Czy może trzeba jeszcze te stare dołożyć, tylko że wtedy to praktycznie nic nie zostaje na pracę amorka.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”