Strona 1 z 1

[6n2] 1.0 AUC -> 1.4 AUB

: 03 paź 2010, 2:27
autor: Gulunio
Cześć :)

Mam pytanko, może będzie długo terminowe ale chciałbym wiedzieć czy jest się na co porywać. Chciałbym zmienić silnik z mojego (AUC) na powiedzmy ten konkretny http://allegro.pl/skoda-fabia-1-4-16v-a ... 79911.html jak widać pochodzący z fabii z tą skrzynią ( z tego co się dowiedziałem to pasuje do tego motoru) http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-po ... 13939.html (Moja obecna skrzynia jest na wybierak) Pytanie czy wszystko będzie banglało? W sensie czy łapy podejdą, co stricte muszę jeszcze dokupić i zrobić? Komputer na pewno, ale półośki, pompa paliwa, itp?
Ewentualnie jakie są koszty w urzędzie czy jest trudno zmienić pojemność w papierach?

Z góry dzięki za pomoc ;)

Re: 1.0 AUC -> 1.4 AUB

: 03 paź 2010, 11:45
autor: adas110780
teoretycznie silnik to jest część zamienna więc nie trzeba zgłaszać do urzędu, ja tek miałem jak jeszcze jeździłem bmw, ale to na przeglądzie pewnie kiedyś wyjdzie, choć teraz nie patrzą chyba na nr silnika

Re: 1.0 AUC -> 1.4 AUB

: 03 paź 2010, 12:30
autor: Toto
sam mam taki silnik, skrzynie ETB i ETC były montowane do tego silnika, więc podejdzie, co do łap i półosiek podejrzewam, że tutaj nic nie trzeba będzie zmieniać, ja również mam skrzynie na wybierak, tylko oznaczenie ETC, o więcej informacji zapytaj się osób, które robiły SWAPa na np. silnik z GTI, swoją drogą przymierzając się do SWAPa mógłbyś już kupić silnik od GTI, koszta nie wiele większe, ostatnio za 2,5 tys. zł był na allegro silnik razem ze skrzynią, może nawet jeszcze jest, więc koszt samego silnika i skrzyni nie wiele większy, a zawsze to już 1.6 i 25KM więcej :) pomyśl nad tym :)

Re: 1.0 AUC -> 1.4 AUB

: 03 paź 2010, 23:38
autor: Gulunio
[quote="adas110780"]teoretycznie silnik to jest część zamienna więc nie trzeba zgłaszać do urzędu, ja tek miałem jak jeszcze jeździłem bmw, ale to na przeglądzie pewnie kiedyś wyjdzie, choć teraz nie patrzą chyba na nr silnika[/quote]
Niby tak, ale chce to zrobić wszystko do końca legalnie choćby z ubezpieczeniem i np. jak pojadę za granice to u nich to może być inaczej rozpatrywane i mam problem jak nie mam tego wbitego w dowód. Jedyne co wiem to to, że musi być faktura na silnik.

[quote="Toto"]sam mam taki silnik, skrzynie ETB i ETC były montowane do tego silnika, więc podejdzie, co do łap i półosiek podejrzewam, że tutaj nic nie trzeba będzie zmieniać, ja również mam skrzynie na wybierak, tylko oznaczenie ETC, o więcej informacji zapytaj się osób, które robiły SWAPa na np. silnik z GTI, swoją drogą przymierzając się do SWAPa mógłbyś już kupić silnik od GTI, koszta nie wiele większe, ostatnio za 2,5 tys. zł był na allegro silnik razem ze skrzynią, może nawet jeszcze jest, więc koszt samego silnika i skrzyni nie wiele większy, a zawsze to już 1.6 i 25KM więcej :) pomyśl nad tym :)
[/quote]
Mam taką nadzieje, że półośki wytrzymają i że łap nie trzeba ruszać bo tak osobiście mi się nie chce kombinować. Uf, dobrze, że skrzynia na wybierak :) To mamy jakiś konkret :) na razie wszystko się układa w całość. Co do silnika z gti to jednak różnica cenowa jest, ciężej dorwać zdrowy motor a trudniej z tego co wiem o ewentualne części w naprawie a takie 100km myślę, że już by dawało spokojnie radę :) Teraz mi tak jeszcze wpadło do głowy czy np. chłodnica by wyrabiała przy takiej zmianie?

Re: 1.0 AUC -> 1.4 AUB

: 04 paź 2010, 8:42
autor: avi
Podłącze się do pytania, znalazłem taki silniczek: http://allegro.pl/vw-polo-golf-iv-silni ... 74693.html co musiał bym dokupić aby wszystko hulało i w jakich kosztach by się to zamknęło?

Re: 1.0 AUC -> 1.4 AUB

: 04 paź 2010, 9:16
autor: turzol
[quote="avi"]Podłącze się do pytania, znalazłem taki silniczek: http://allegro.pl/vw-polo-golf-iv-silni ... 74693.html co musiał bym dokupić aby wszystko hulało i w jakich kosztach by się to zamknęło?[/quote]

skrzynia,półosie, zwiększone hamulce (256mm przód, 232mm tył na tarczach),wiązka silnika, ECU

zmieścisz sie w 5 tys