Silnik żre olej, z rury kopci jak z czołgu.
: 29 wrz 2010, 19:15
[size=99px]Witam, od pewnego czasu mam problem z silnikiem, dokładniej w tym że "żre" Olej, kilkadziesiąt (minimum ok 70) I już go nie ma, W początkowej fazie jazdy kopci niemiłosiernie. Przegazowanie wygląda jakbym palił gumę ^^. Momentalnie po tej czynności jest "mokro" pod silnikiem. (Olej baardzo szybko znika, aczkolwiek tylko raz widziałem na tablicy rozdzielczej informacje o tymże problemie). Bagnet jest bardzo często w użyciu.
Popytałem znajomych. Wywnioskowałem że wchodzą w grę 3 kwestie.
1. Regeneracja silnika - Niektórzy mówią ze bez sensu, znów tak się będzie działo w przyszłości, silnik ma już swoje km (~ 202 000 ) i to "pieniądze w błoto"
2. Zakup nowego silnika - Koszt ok minimum 600 zł, z jakiegoś Autoszrotu z rozbitej lub niepotrzebnej, (minus taki że nie wiadomo co taki silnik zawiera i nie wiemy czy kupujemy towar wart takich pieniędzy.
3. I to nowość dla mnie ostatnio usłyszana. Problem może tkwić w "pierścieniach" które mogą być dziurawe, a ich wymiana powinna zakończyć problem, i nie konieczna byłaby wymiana silnika, która jest o wiele droższa niż pierścienie.
4. Jest to problem, który wszystkie poniższe rozwiązania napisane powyżej mogą być nietrafione - Nie wiem w 100% co dzieje się z moim silnikiem / w moim silniku.
[/size]
Proszę o pomoc.
[size=99px]Zerkałem w szukajce, bardzo podobnego przypadku nie znalazłem. [/size]
Pozdrawiam, udanego dnia.
Popytałem znajomych. Wywnioskowałem że wchodzą w grę 3 kwestie.
1. Regeneracja silnika - Niektórzy mówią ze bez sensu, znów tak się będzie działo w przyszłości, silnik ma już swoje km (~ 202 000 ) i to "pieniądze w błoto"
2. Zakup nowego silnika - Koszt ok minimum 600 zł, z jakiegoś Autoszrotu z rozbitej lub niepotrzebnej, (minus taki że nie wiadomo co taki silnik zawiera i nie wiemy czy kupujemy towar wart takich pieniędzy.
3. I to nowość dla mnie ostatnio usłyszana. Problem może tkwić w "pierścieniach" które mogą być dziurawe, a ich wymiana powinna zakończyć problem, i nie konieczna byłaby wymiana silnika, która jest o wiele droższa niż pierścienie.
4. Jest to problem, który wszystkie poniższe rozwiązania napisane powyżej mogą być nietrafione - Nie wiem w 100% co dzieje się z moim silnikiem / w moim silniku.
[/size]
Proszę o pomoc.
[size=99px]Zerkałem w szukajce, bardzo podobnego przypadku nie znalazłem. [/size]
Pozdrawiam, udanego dnia.
