Nie chce odpalić - problemy z rozrządem ...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
daniol903
Newbie
Newbie

Nie chce odpalić - problemy z rozrządem ...

Post autor: daniol903 »

witam wszystkich;)
moja historia: przestawiłem rozrząd w Polo 1.0, próbowałem go odpalać na przestawionym, nie było żadnych stukotów przy odpalaniu, jakoś mi się udało ustawić rozrząd tak, że chodził, ale na bardzo niskich obrotach przy pedale w podłodze, tak ok 400obr/min, później chciałem to poprawić i nic, taki tam znajomy powiedział, że nie ma kompresji, ale podkreślam nie słyszałem przy odpalaniu żadnego stukotu czy czegoś podobnego, mam pytanie, czy da rade jeszcze odratować mój silniczek? i jak ustawić rozrząd jbc, tylko jakby co, to jestem takim trochę laikiem, więc bym prosił o mniej techniczne instrukcje;)
czekam na odpowiedzi i bardzo dziękuję ;)))
[size=12px]
Awatar użytkownika
Bercik
Początkujący
Początkujący

Post autor: Bercik »

[quote=""daniol903""]witam wszystkich;)
moja historia: przestawiłem rozrząd w Polo 1.0, próbowałem go odpalać na przestawionym, nie było żadnych stukotów przy odpalaniu, jakoś mi się udało ustawić rozrząd tak, że chodził, ale na bardzo niskich obrotach przy pedale w podłodze, tak ok 400obr/min[/quote]

Tego nie rozumiem akurat... masz znaki do ustawiania rozrządu (koło pasowe wału i kółko rozrządu) i ustaw tak jak ma być, a nie jakieś chińskie kombinacje. Mogłeś tez przestawić rozrząd o 180*. Znaki się będą zgadzać, ale będzie przestawiony. Najłatwiej będzie ściągnąć pokrywkę wałka rozrządu i patrzeć na krzywki.
B
Bodziok2
Raczkujący
Raczkujący

Post autor: Bodziok2 »

Wałka rozrządu nie da się przestawić o 180 stopni jeśli znaki się pokrywają to musi być dobrze ustawiony. Troszkę teorii na jeden obrót wału korbowego przypadają dwa obroty wałka rozrządu, więc jeśli wałki są ustawione na znaki to rozrząd jest ustawiony dobrze.
1. zdejmij pasek,
2.ustaw wałki na znaki,
3.załóż pasek,