[6n2] Za duża dawka ropy - problem z wtryskiwaczami

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

[6n2] Za duża dawka ropy - problem z wtryskiwaczami

Post autor: Raving-TM »

Cześć.

Problemów z autem ciag dalszy. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział ze moje problemy z autem są przez to że siadaja wtryskiwacze. Polecił żeby najpierw zalac jakiegos srodka do czyszczenia i troche pojeździć a jak to nie pomoże to na warsztat :( i teraz pytanie czy i co zalać do czyszczenia czy odrazu wybrac się do mechanika na wymiane / naprawe ? Co byscie polecili ?
Obrazek
Awatar użytkownika
danielek_88
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: danielek_88 »

Według mnie to już nie widzę innego wyjścia tylko wycieczka do speca od wtrysków i wymienić końcówki wtrysków.
Możesz spróbować zalać czegoś na czyszczenie ale wątpię aby to pomogło.
Pozdrawiam ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gallus »

Z tego co wiem to jak się wleje środek do czyszczenia to absolutnie się nie jeździ tylko włącza na 20-30 min na jałowym biegu. Ja bym wybrał się do speca i nie czekał bo jak zaczną padać pąpki to chyba nie muszę mówić ile kosztuje ich regeneracja nie mówiąc o nowych.
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote="Raving-TM"]Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział ze moje problemy z autem są przez to że siadaja wtryskiwacze.[/quote]Na jakiej podstawie stwierdził, że wtryski siadają, podłączał pod kompa, robił odczyty z bloków pomiarowych, czy też tak na pałę to stwierdził? Nie napisałeś co konkretnie dzieje się z twoim autem, jest słaby dymi na czarno, lub inny kolor, czy też coś innego?
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

Od mniej wiecej 2 tygodni auto zaczyło puszczać chmurki za soba z początku to tylko na dobrze nagrzanym silniku po wcisnieciu mocniej pedału gazu. Dym ulatniał się koloru białego. Było to dosć sporo bo było widoczne w lusterkach. Po podpieciu do kompa wyszło że jest jeden bład a mianowicie przepływomierz. Gość poradził by zalać troche lepszego paliwa i zobaczyć co się bedzie działo. Tak tez zrobiłem i bymienie ustało. Auto stało 4 dni nieodpalane wogóle. Po ponownym odpaleniu chwilowym ociepleniu silnika zaczoł dymic na szaro-niebieskawy kolor. Strasznie mocny i drazniacy zapach spali że aż dusi jak się powącha. Wyczyściłem EGR ale to nic nie dało. Najbardziej dymi jak chwile postoi na jałowym i wciśnie sie mocniej gaz. Mechanior niby znawca bez podpięcia stwierdził że to wtryski bo niedopala ropy i żeby zalać takiego specyfika do czyszczenia i zrobic z 1000 km. i wtedy zobaczyć czy pomogło czy nie. Barwa niebieskawa dymu jest zazwyczaj jak się mocniej przyciśnie gaz. Dodam że codziennie sprawdzam poziom płynu i oleju i jak narazie nic nie ubywa a jeśli tak to w takich ilościach ze jest to niewidoczne :( Powoli mnie juz zaczyna załamywac to auto. Co mechanik to mówi cos innego. Obstawiałem ze turbina przepuszcza ale jeden z mechaników niby znających się na turbo stwierdzxił że to nie to i znowu jestem w punkcie wyjścia :(((((((
Obrazek
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

Wróżek nie ma, niech ktoś się podłączy pod kompa i zobaczy jak wyglądają dawki podczas jazdy, ciśnienie w bloku. Jeśli to wtryski to pocieszające jest to że masz ich tylko 3 :mrgreen: Poszukaj kogoś od TDI (pracownik grupy VAG ).
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”