Strona 1 z 1
kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 12:14
autor: pajtak
Mam obecnie obniżone auto ale nie wiem dokładnie o ile jedyne co wiem to że amorki z tyłu to koni. felgi przód 14j7 et 25 i oponki 195/45 z tyłu i 14j8 et 15 i oponki 185/55 z tyłu i jak jadę w 3 osoby to na dołkach i zakrętach tylna lewa opona trze o rant błotnika, jak jadę sam to tylko na zakrętach i większych dołkach z przodu wszystko ok ale zmieniam opony na przód dam 185/50 a z tyłu 195/45 i chcę założyć kit ta technix 80/60 i nie wiem czy jest na tyle twardy żeby mi nic nie obcierało??
Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 18:14
autor: Czołg GT
ja ci powiem tylko to ,lepiej w coś innego zainwestuj
Zawias Ta Tech......był u mnie w zasadzie został teraz przód
Niby nie narzekałem było -60 na tyle ale musiałem latać sam :roll:
Na dobrych springach może dasz rade twoje ustawienie zrobić dla dwóch ludka ale wątpie
Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 19:59
autor: pajtak
ale Twoje to kombi i na 13 śmigałeś a moje coupe i 14 więc może było by dobrze a i tak z tyłu nikt nie jeździ a jak jest z tym gwintem z mk1 na tył?? pasuje idealnie bez przeróbek?? bo chcę jakoś to rozwiązać dobrze i tanio i żeby wszystko było zgrane gwint ta technix u mapeta 2100 zł kosztuje więc trochę drogo. A nawet gdy poszerzę nadkola to chcę jak najmniejszą szczelinę między oponą a błotnikiem i żeby nic nie obcierało także chyba muszę zainwestować w gwint...
Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 20:30
autor: Bishop
U mnie to samo jest... ale bez zakrętów. Na 13", sam, z pasażerem czy tam komplet to i tak przyciera również lewa str. =.= Szukam generalnie innych springów aby zobaczyć jak będzie...
Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 22:04
autor: Czołg GT
[quote=""pajtak""]Mam obecnie obniżone auto ale nie wiem dokładnie o ile jedyne co wiem to że amorki z tyłu to koni. felgi przód 14j7 et 25 i oponki 195/45 z tyłu i 14j8 et 15 i oponki 185/55 z tyłu i jak jadę w 3 osoby to na dołkach i zakrętach tylna lewa opona trze o rant błotnika, jak jadę sam to tylko na zakrętach i większych dołkach z przodu wszystko ok ale zmieniam opony na przód dam 185/50 a z tyłu 195/45 i chcę założyć kit ta technix 80/60 i nie wiem czy jest na tyle twardy żeby mi nic nie obcierało??[/quote]
bez sciemy kombi nie kombi zawias jakos tam nie przeszkadza ''TA TE..'' ale regulacja dla pewnosci musi jakaś być springi raczej dobre proponuje
No chyba że masz na zamianę szybko koło jak będzie coś nie tak :shock:
coś nie pójdzie i będziesz zmieniał albo kapcie albo felunek a tak ci zostanie podkręcic albo odkręcić
Ranty od początku mam przyklepane
Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 22:09
autor: Ralph
Pseudokombi ma inne tylne nadkola, wiec jest znaczna roznica na minus oczywiscie w porownaniu do coupe.
U mnie potrafi przytrzec na standardowym zawiasie na ats classic 6j 13' i oponach 165/65, oczywiscie z pasazerami na tylnej kanapie. Na standardowych stalówkach no problemo

Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 22:23
autor: Czołg GT
dobra ja się tu ostatni raz wypowiadam
Latam taczkowozem na maxa zero amortyzacji jak SHL-ka na sztywnej ramie przód w chwili obecnej -40 tył -60 przód ranty podklepane koło 7j opon 175/65/13
5 ludka i musi być ostra przepaść na 2 metry żeby gumą zaleciało
kości ogonowe poobijane ale wrażenia bezcenne :rotfl:
Re: kit ta-technix
: 23 wrz 2010, 22:26
autor: Brzeziak_
Ja mam podobnie jak kolega wyżej z tym że przód jest na -80 a trze mi tylko strona kierowcy. Nawet jak mam full komplet. Tył jest na -40 i ani razu nie przytarłem dupą.