nierówne obroty silnika 1.3 aav

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

nierówne obroty silnika 1.3 aav

Post autor: dany G40 »

Witam wszystkich,dręczy mnie to od dłuższego czasu ,falujące obroty silnik chodzi nierówno jak na ssaniu wymieniłem niebieski czujnik problem jednak nie zniknął może ktoś z was miał podobny problem ,
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

a silniczek krokowy wymieniałeś??
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

Proponuje zobaczyć stan podstawy monowtrysku. I ogólną szczelność kolektora ssącego
Awatar użytkownika
BzyQ
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BzyQ »

ten temat na forum to standard :niewiem:

polecam też http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=882609

u mnie dopiero to pomogło
było VW Polo 86C2F 1.3 55km
jest Peugeot 309 XL 1.4 67km
jest Peugeot 309 Graffic 60km
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

popękana podstawa mono wtrysku cała dookoła ale dziurki do środka raczej nie ma
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

A czy słyszałeś syczenie dobiegające z tej podstawy lub kolektora podczas pracy silnika i powiedz czy jak ruszasz całą obudową filtra czy pojawia się syczenie??
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

syczenia nie stwierdzam ale sądząc po stanie podstawy to idzie do wymiany wiem że wystarczy maleńka dziurka inie będzie dobrze
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

ktoś napisał [ może silniczek krokowy nie wraca] właśnie śilniczek wraca ale po chwili lekko się cofa co to oznacza że krokowiec kaput
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

ogólnie to silniczek krokowy cały czas na jałowym pracuje. raz się wyciąga, a po chwili wraca. często przyczyną nieprawidłowej pracy krokowca jest uszkodzenie mikrostyków wewnątrz ślimaka. "Mówi" on krokowcowi kiedy przepustnica dotyka ślimaka. Nie pamiętam teraz, które piny wtyczki były od mikrostyków, ale jak podłączysz miernik między dwa i zaczniesz ruszać przepustnicą to na mierniku powinno zmieniać się między zwarciem a rozwarciem...jeśli na żadnej kombinacji pinów się tak nie robi to znaczy, że styki uszkodzone. I wtedy mogą być problemy z obrotami.
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

[quote="dany G40"]syczenia nie stwierdzam ale sądząc po stanie podstawy to idzie do wymiany wiem że wystarczy maleńka dziurka inie będzie dobrze[/quote]


więc wymień ją i zobaczymy czy zmieni się praca silnika nie ma co na siłe szukać innych przyczyn jak jedna rzecz jeszcze nie zrobiona.
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

okazyjnie kupiłem za 30zł cały kompletny monowtrysk +nowa podstawa 55zł silnik zachowuje się bardzo ładnie więc jedno z dwojga na pewno było kaput dziękuje wszystkim.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”