Dziwny problem po wymianie rozrządu.
: 20 wrz 2010, 17:34
Cześć,
ostatnio miałem wymieniany rozrząd i po wymianie na biegach 1,2 i 3 słychać głuche puknięcie. Nie jest to regularne ponieważ czasami się pojawia przy przyspieszaniu, a czasami przy odpuszczaniu gazu. Z mechanikiem zauważyliśmy że tylna łapa skrzyni biegów jest skorodowana i tuleja metalowo gumowa tej łapy się już rozpada. Została wymieniona na nową Febi, niestety nie pomogło i głuche uderzenie było dalej słyszalne. Z racji, że dzwięk pojawia się po stronie pasażera drugim podejrzanym stał się układ jezdny. Dzisiaj auto było w SK na trzepakach. Niestety ani amortyzatory, ani wahacze ani końcówki, ani przeguby nie są problemem. Pojawiło mi się w głowie pytanie czy przypadkiem źle wymieniony rozrząd może powodować takie objawy? Silnik chodzi jak pszczółka i poza tym jednym objawem nic nie wskazuje na złe wykonanie usługi. Dodam, że nie miałem wcześniej do czynienia z takimi objawami.
ostatnio miałem wymieniany rozrząd i po wymianie na biegach 1,2 i 3 słychać głuche puknięcie. Nie jest to regularne ponieważ czasami się pojawia przy przyspieszaniu, a czasami przy odpuszczaniu gazu. Z mechanikiem zauważyliśmy że tylna łapa skrzyni biegów jest skorodowana i tuleja metalowo gumowa tej łapy się już rozpada. Została wymieniona na nową Febi, niestety nie pomogło i głuche uderzenie było dalej słyszalne. Z racji, że dzwięk pojawia się po stronie pasażera drugim podejrzanym stał się układ jezdny. Dzisiaj auto było w SK na trzepakach. Niestety ani amortyzatory, ani wahacze ani końcówki, ani przeguby nie są problemem. Pojawiło mi się w głowie pytanie czy przypadkiem źle wymieniony rozrząd może powodować takie objawy? Silnik chodzi jak pszczółka i poza tym jednym objawem nic nie wskazuje na złe wykonanie usługi. Dodam, że nie miałem wcześniej do czynienia z takimi objawami.