Tryb Awaryjny - urtata mocy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

j
jarecki
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 11 kwie 2009, 22:04

Tryb Awaryjny - urtata mocy

Post autor: jarecki »

Witam,

co oznacza praca silnika w trybie awaryjnym tak usłyszałem od elektryka do którego udałem się w celu adaptacji przepustnicy.
Awatar użytkownika
Dyziowaty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 21 sie 2010, 23:21
Lokalizacja: Głogów (dolnoslaskie)

Post autor: Dyziowaty »

Polega to na odcieciu niesprawnie dzialajacych podzespołów lub ograniczenia ich mozliwosci w celu ochrony silnika :)
j
jarecki
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 11 kwie 2009, 22:04

Post autor: jarecki »

[quote=""Dyziowaty""]Polega to na odcieciu niesprawnie dzialajacych podzespołów lub ograniczenia ich mozliwosci w celu ochrony silnika :)[/quote]

mam problem od tamtego tygodnia, utrata mocy, holowanie i diagnoza uszkodzony czujni 1 przepustnicy. Po wymianie przepustnicy wszytko się ułożyło a po 6 km i postoju 40 min chcaiłem podjechac na adaptację i kupa ponownie utrata mocy co w efekcie doprowadziło do w/w trybu.
Co robić?
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

a jakaś kontrolka na zegarach się świeci? "check" etc.
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
a
arek1,4tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 05 wrz 2010, 21:46

Post autor: arek1,4tdi »

Ostatnio brat mial utrate mocy w Polo 1,4 Tdi a mianowicie okazalo sie ze przeplywomiesz mial do wymiany oraz jakas pierdole od doladowania czy cos takiego bo nie dawala odpowiedniej mocy( napiecia ) lecz dokladnie nie powiem Ci co tam dokladnie bylo ale kosztowalo go to 650 PLN i jest teraz dobrze
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Temat jest rozwijany i opisany dokładniej tutaj : viewtopic.php?f=21&t=22629
Obrazek
Awatar użytkownika
gregor1-g1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:24
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: gregor1-g1 »

Witam, a w jaki sposób auto "wychodzi' z trybu awaryjnego? Czy wystarczy wymiana uszkodonego elementu, skasowanie błędów itp. czy tą opcje też trzeba jakoś "wyprostować" na kompie?
Awatar użytkownika
gregor1-g1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:24
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: gregor1-g1 »

Jak wygląda sprawa trybu awaryjnego w aucie? Jak "wyprowadzić" auto z tego stanu? Trzeba cos zmienić przez komputer?
Awatar użytkownika
gregor1-g1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:24
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: gregor1-g1 »

Witam, czy po wymianie przepustnicy mogę zrobić kilka kilometrów i dopiero potem ją adoptować na kompie bez obawy, że coś się z nią stanie?
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

nic się nie stanie możesz śmiało śmigać - tylko następnym razem edytuj posty , a nie wal jeden pod drugim :butcher:
Obrazek
Awatar użytkownika
gregor1-g1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:24
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: gregor1-g1 »

Ok, dzięki za pomoc. Jeszcze jedno pytanie mam. Czy muszę resetować auto aby wyszło z trybu awaryjnego. Jeśli tak to czy póżniej muszę wszystko adoptować na nowo czy tylko nowo montowaną część?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”