[6n2] Nowy nabytek i już problemy
: 12 wrz 2010, 20:59
Witam,
W zeszły wtorek stałem się szczęśliwym posiadaczem Polo. Samochód zakupiłem w Zabrzańskim komisie, sprowadzony z Niemiec. Polo z 2001 roku, wersja match (cokolwiek to znaczy), silnik AUA 1.4 16V 55KW 75KM, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby itd itp. Na miejscu wszystko było ok, żadnych błędów, samochód bardzo zadbany, jestem z zakupu bardzo zadowolony. Pierwsze cztery dni po kupnie, pełnia szczęścia, bezproblemowe życie. Poniżej zdjęcia
!



Jednak w piątek wybrałem się na wycieczkę do Wrocławia i dziś w niedzielę wróciłem do domu (w sumie zrobiłem ponad 500km).
Pierwszy problem pojawił się jak już dojeżdżałem do celu, stojąc w korku zapaliła mi się ikonka EPC. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu silnika znikła i już ponownie się nie pojawiła... Czy to jest w miarę w normie?
Następnego dnia rano Po zapaleniu silnika zdziwiło mnie, że ikonka poduszki powietrznej się świeci :/ ! Nie pokoi mnie to trochę, bo z tego co wyczytałem na forum przyczyny są przeróżne, oby tylko nie było tak, że jakiejś poduchy nie mam :/ (auto nie bite z tego co ustaliłem)... Głównym podejrzanym dla mnie jest kierownica, a mianowicie nie dawno zakładana była skóra na nią i jestem ciekaw czy to może być przyczyną? Tylko dlaczego to się pojawiło po trzech dniach? Dodam, że trochę ciężko się trąbi (skóra się nie wyrobiła w miejscu w którym podchodzi pod pokrywę). Ogólnie kierownica bardzo mi się podoba, wygląda wspaniale, doskonale się ja trzyma. Poniżej zdjęcie kierownicy:

Kolejny problem pojawił się dziś jak już dojeżdżałem do domu, zaświeciła mi się ikonka CHECK :/ ! Trochę mnie to dobiło, bo w ciągu trzech dni pojawiły się wszystkie możliwe błędy :/ ! Na razie nie wiem czy będzie się świeciła nadal, sprawdzę dopiero później.
Czy powinienem się martwić? Dodam, że silnik pracuje równo, trzyma na luzie lekko poniżej 1000 obrotów, na autostradzie spokojnie jechałem 140km/h, odpala od razu po przekręceniu kluczyka.
Jakoś na dniach w związku z tym muszę pojechać gdzie by mi to wszystko sprawdzili.
Wymieniłem dotychczas filtry powietrza, zamierzam wymienić filtr paliwa, oleju, olej, zrobić zbieżność kół, rozrząd jak wynika z ASO był nie dawno wymieniany, ale to jeszcze sprawdzi mechanik.
Z tego co wyczytałem ogrom z Was ma swój własny kabelek do systemu VAG i coś czuję, że sam sobie takowy zakupie. Nie wiem tylko który (na forum są tematy, z linkami do aukcji allegro które już nie istnieją :/ ). Najtańszy ten niebieski... Warto? A program do kompa mam popytać na forum z tego co widziałem
! Tylko czy mogę coś popsuć używając tego? Niby znam się na komputerach, ale spieprzyć też potrafię? Używałbym tego głównie do kasowania błędów i patrzenia co się dzieje, żadne modyfikacje itp.
W zeszły wtorek stałem się szczęśliwym posiadaczem Polo. Samochód zakupiłem w Zabrzańskim komisie, sprowadzony z Niemiec. Polo z 2001 roku, wersja match (cokolwiek to znaczy), silnik AUA 1.4 16V 55KW 75KM, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby itd itp. Na miejscu wszystko było ok, żadnych błędów, samochód bardzo zadbany, jestem z zakupu bardzo zadowolony. Pierwsze cztery dni po kupnie, pełnia szczęścia, bezproblemowe życie. Poniżej zdjęcia




Jednak w piątek wybrałem się na wycieczkę do Wrocławia i dziś w niedzielę wróciłem do domu (w sumie zrobiłem ponad 500km).
Pierwszy problem pojawił się jak już dojeżdżałem do celu, stojąc w korku zapaliła mi się ikonka EPC. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu silnika znikła i już ponownie się nie pojawiła... Czy to jest w miarę w normie?
Następnego dnia rano Po zapaleniu silnika zdziwiło mnie, że ikonka poduszki powietrznej się świeci :/ ! Nie pokoi mnie to trochę, bo z tego co wyczytałem na forum przyczyny są przeróżne, oby tylko nie było tak, że jakiejś poduchy nie mam :/ (auto nie bite z tego co ustaliłem)... Głównym podejrzanym dla mnie jest kierownica, a mianowicie nie dawno zakładana była skóra na nią i jestem ciekaw czy to może być przyczyną? Tylko dlaczego to się pojawiło po trzech dniach? Dodam, że trochę ciężko się trąbi (skóra się nie wyrobiła w miejscu w którym podchodzi pod pokrywę). Ogólnie kierownica bardzo mi się podoba, wygląda wspaniale, doskonale się ja trzyma. Poniżej zdjęcie kierownicy:

Kolejny problem pojawił się dziś jak już dojeżdżałem do domu, zaświeciła mi się ikonka CHECK :/ ! Trochę mnie to dobiło, bo w ciągu trzech dni pojawiły się wszystkie możliwe błędy :/ ! Na razie nie wiem czy będzie się świeciła nadal, sprawdzę dopiero później.
Czy powinienem się martwić? Dodam, że silnik pracuje równo, trzyma na luzie lekko poniżej 1000 obrotów, na autostradzie spokojnie jechałem 140km/h, odpala od razu po przekręceniu kluczyka.
Jakoś na dniach w związku z tym muszę pojechać gdzie by mi to wszystko sprawdzili.
Wymieniłem dotychczas filtry powietrza, zamierzam wymienić filtr paliwa, oleju, olej, zrobić zbieżność kół, rozrząd jak wynika z ASO był nie dawno wymieniany, ale to jeszcze sprawdzi mechanik.
Z tego co wyczytałem ogrom z Was ma swój własny kabelek do systemu VAG i coś czuję, że sam sobie takowy zakupie. Nie wiem tylko który (na forum są tematy, z linkami do aukcji allegro które już nie istnieją :/ ). Najtańszy ten niebieski... Warto? A program do kompa mam popytać na forum z tego co widziałem
