Strona 1 z 2
stuki w maglownicy
: 04 kwie 2009, 21:40
autor: seba
jak w temacie od pewnego czasu mam stuki w maglownicy, i chcialem sie dowiedziec czy mozna je jakos zlikwidowac czy jest juz w rozsypce? I musze kupic nowa(uzywke jakas)

A moze sa jakies zestawy w sklepie do regeneracji maglownic? Dodam ze nie mam wspomagania.
Re: stuki w maglownicy
: 05 kwie 2009, 7:23
autor: workinger
seba
ja miałem podobna sytuacje ale tylko gdy kręciłem w miejscu kierownica był taki jak bym przeskok mechnior powiedział ,że maglownica do wymiany... ale tego nie zrobiłem i jeździłem dalej .. ja nie słyszałem o jakimś zestawie do jej regeneracji .
Re: stuki w maglownicy
: 05 kwie 2009, 10:13
autor: kobzuch
Podłączę się pod temat. Chociaż u mnie zamiast stuków wyje chyba pompka wspomagania. Płyn jest i wszystko wygląda na "sprawne", jednak gdy dużo kręcę np. na parkingu zaczyna przeraźliwie huczeć. Może układ jest zapowietrzony? Co poradzić na tą dolegliwość?
Re: stuki w maglownicy
: 05 kwie 2009, 22:44
autor: seba
workinger
dlugo juz tak smigasz z ta usterka? probowales ta nakretke dokrecac do likwidacji luzu? bo ja jutro mam zamiar sprobowac z ta nakretka regulujaca na maglownicy. a nie lubie jak cos mi stuka, puka :roll:
Re: stuki w maglownicy
: 06 kwie 2009, 20:59
autor: workinger
seba
ja z tym jeździłem jakieś pół roku od dwóch lat już nie mam polo ale rozmawiałem z kierowniczką polo i ona mówiła że tylko oleju dolewa bo trochę bierze i nic nie robiła więc chyba jej to nie przeszkadza mnie trochę drażniło ale jeden mechanik powiedział ,że trzeba maglownice wymienić co dla mnie trochę nie było opłacalne i tak jeździłem.... bo nie wiedziałem nawet ,że jest taka możliwość to jakoś przykręcić jak ci pomoże to się pochwal....
Re: stuki w maglownicy
: 07 kwie 2009, 17:51
autor: seba
dzisiaj wszedlem pod auto i dokrecilem ta srube i jak reka odjal, a drugi czynnik stukania mial luz na wachaczu. Bo sruba od tulei metalowo-gumowej byla chyba slabo dokrecona przez mechanika.
Re: stuki w maglownicy
: 11 kwie 2009, 12:40
autor: gti21
witam, ja na wyłaczączonym silniku jak ruszam lekko kierownicą lewo/prawo to słysze taki delikatny stuk i czasem jak na właczonym silniku podczas manewrów na parkingu skrece do oporu to tez slysze stuk, płynu od wspomagania nie ubywa. Co to może byc i czy maglownica od razu do wymiany?
Re: stuki w maglownicy
: 04 maja 2009, 14:28
autor: dzidziuś
[quote="seba"]dzisiaj wszedlem pod auto i dokrecilem ta srube i jak reka odjal, a drugi czynnik stukania mial luz na wachaczu. Bo sruba od tulei metalowo-gumowej byla chyba slabo dokrecona przez mechanika.[/quote]
mam ten sam problem, chciałem zapytać jaki klucz jest potrzebny do skasowania tego luzu, czy jakiś przedłużany, czy łamany, wiem że troszkę jest tam trudny dostęp no i jaki nr. klucza.
Re: stuki w maglownicy
: 04 maja 2009, 21:43
autor: lukasz6oo
Jakis czas temu na allegro była sprzedawana nowiutka maglownica +nowe drazki kierownicze za 280zł (maglownica do polo bez wspomagania dodam)Pozdro
Re: stuki w maglownicy
: 05 maja 2009, 10:19
autor: seba
dzidziuś
klucz nasadowy 10, nasadka lamana(gieta) i dlugie ramie. poszukaj gdzies na forum ksiazka byla 'sam naprawiam" sciagnij ja i zobacz w niej jak wyglada klucz do dokrecenia.
Re: stuki w maglownicy
: 05 maja 2009, 12:25
autor: dzidziuś
[quote="seba"]dzidziuś
klucz nasadowy 10, nasadka lamana(gieta) i dlugie ramie. poszukaj gdzies na forum ksiazka byla 'sam naprawiam" sciagnij ja i zobacz w niej jak wyglada klucz do dokrecenia.[/quote]
mam taką książke, ale nie jestem pewien czy jest ten klucz.
Re: stuki w maglownicy
: 05 maja 2009, 13:36
autor: lukasz6oo
Sprubuj z taka kombinacja :

Re: stuki w maglownicy
: 05 maja 2009, 14:33
autor: mario
u mnie był ten sam problem i okazało się że to nie maglownica tylko drążek środkowy ma luzy i drgania przechodziły na układ kierowniczy

Sprawdźcie sobie
Re: stuki w maglownicy
: 05 maja 2009, 17:05
autor: dzidziuś
raczej to będzie maglownica, podjeżdżając na lewym skręcie pod krawężnik kiedy prawe ramię maglownicy jest maksymalnie wydłużone słychać i czuć ten stukot, koło już wjechało a cała reszta jeszcze nie, oczywiście są to ułamkowe chwile, natomiast przy prawym skręcie stukot ten jest mniejszy bo prawe ramię jest schowane maksymalnie i jest jak najbliżej ślimaka gdzie się kasuje luz

Re: stuki w maglownicy
: 05 maja 2009, 18:38
autor: lukasz6oo
włąsnie a dlaczego straona od pasazera sie mocniej wybija ?? po piewsze pobacza naszych dróg nie sa za ciekawe a po drugie na koncu maglownicy od strony pasazera jest plastikowa tulejka i problem pojawia sie wtedy gdy ona poprostu sie wyrobi a od stony kierowcy jest wsadzona metalowa która tak szybko sie nie wyrabia,widziałem .Kiedys mój kumpel za takie stuki w maglownicy w golfie 2 stracił dowód przy rutynowej kontroli .