Strona 1 z 1

[6n2] Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 04 wrz 2010, 19:57
autor: gallus
Witam proszę kolegów co mają TDI silnik amf o sprawdzenie czy u nich też się rusza ta rurka od podciśnienia bo u mnie tak to wygląda jak by się trzymało na słowo honoru w serwisie mi powiedziano że tak się to nie może ruszać no i chciałem was zapytać czy przy wyjściu tego wężyka dzyndzel na który się nakłada owy wężyk jest luźny czy się rusza.
z góry dzięki.

Obrazek


Obrazek

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 04 wrz 2010, 22:44
autor: Bavar
Jeśli chodzi o przyłącze pompy vacum, to jutro sprawdze i odpowiem bo teraz nie chce mi się dupska ruszać a na dworze zimno :shock:

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 05 wrz 2010, 11:34
autor: Hiszp4n
u mnie sie rusza u kolegi elja też się rusza bo sprawdzałem u niego czy przypadkiem nie mam coś źle ale to ma tak być. niby czytałem że pare osób np w passatach uszczelniało to na około bo podobno im podciśnienie uciekało, ale czy to prawda to nie wiem, miałem zamiar podjechać gdzieś do sklepu i zobaczyć w nowym czy to tak jest ale dalem sobie spokój

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 05 wrz 2010, 18:49
autor: Bavar
U mnie jest stabilne "jak skała", nic się nie rusza :cool2: Albo ktoś wcześniej grzebał albo tak powinno być. :yahoo:

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 05 wrz 2010, 19:08
autor: danielek_88
U mnie tez jest luźno i tak powinno być

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 05 wrz 2010, 20:31
autor: sabled
A ja mam pytanie: po co tam jest opaska zaciskowa jeżeli nie po to aby ścisnąć i unieruchomić ten przewód?

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 05 wrz 2010, 22:32
autor: gallus
[quote="sabled"]A ja mam pytanie: po co tam jest opaska zaciskowa jeżeli nie po to aby ścisnąć i unieruchomić ten przewód?[/quote]
Opaska zaciskowa jest dla uszczelnienia i aby wężyk się nie zsunął. Tylko ta uszczelka znajduje się na takim bolcu i to o nim cały czas mówimy czy może się ruszać czy ma być sztywny. Ale ok teraz już wiem że się ma ruszać. Dzięki wielkie.

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 20 sty 2011, 22:46
autor: danielek_88
Odgrzebuje temat.
Czy to przyłącze pompy vacum można jakoś uszczelnić? Mam wrażenie że mi podciśnienie ucieka no i wydaje że to jest spowodowane luzem na tym przyłączu.

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 21 sty 2011, 16:40
autor: Hiszp4n
sylikonem na około przeleć bo inaczej nie ma sposobu

Re: Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

: 21 sty 2011, 17:19
autor: danielek_88
spróbujemy, zobaczymy