Witam wszystkich.Ostatnio zauwazylem ze bok opony lekko trze mi o nakretki regulacyjne w zawieszeniu gwintowanym. Problem jest wtedy kiedy spuszcze gwint troche na dol i nakretki sa na wysokosci boku opony. Wtedy zaczyna sie tarcie opony o nakretki. Wiec musze miec podkrecone ponad wysokosc boku opony. Dodam ze mam felgi 15 7J 195/50 et35. Oczywiscie po zalozeniu gwintu ustawialem katy i zbieznosc, wtedy niezauwazylem takiego objawu. Ostatnio wymienilem koncowki i drazki kierownicze, oraz ustawilem zbieznosc. Tylko teraz po jakims czasie zauwazylem to,po tym jak wymienialem jeszcze lozyska z przodu. Wiec co moze byc przyczyna tego ? Musze kupic dystanse na piaste czy poprostu pojechac i sprawdzic znow katy ?
hm ciekawe zjawisko.....ewentualnie zmien profil opony na 45 i powinno ustapic..milem podobny zestaw na polo z tym ze 165/50x15 przod i 175/50x15 tył wiec opona powinna zalatwic temat bo et wydaje sie odpowiedniee
Teraz tak sobie myślę że przecież ja też jeżdżę na gwincie z nakrętką na wysokości właśnie opony i tak samo jak kolega 7J 195/50/15 i jeszcze tam kawałek palca mi się nawet zmieści :mrgreen: Zarówno na BBS jak i na AEZ tylko o ET nie pytaj bo nie pamiętam ;P A seat to przecież ta sama konstrukcja co 6N ... A może te nakrętki jakieś "niewydarzone" ?
ja wiem czy nakretki :roll: teraz mam obnizone na gwincie 5cm mierzac suwmiarka od gwintu do nakretki tej co trzyma sprezyne. a drze mi opone jak dam nizej. Moze przez to ze kat sie zmienia :?: