Strona 1 z 2

waga:)

: 31 sie 2010, 21:12
autor: *mlody*
Siema ile można zejść z wagi po wyjęciu całego środka(tj. podsufitki, boczków, tylnej kanapy, wykłądziny itd.) , wymianie foteli na kubły i maski z włokna?

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 21:37
autor: vwkas18
z 30 kg wywalając manele
nie lepiej schudnąć ... :grin:
tylko pytanie po co??

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 21:50
autor: Czołg GT
Kiedyś wywaliłem z polo wszystkie fotele i kanape poza kierowcy dwa przednie błotniki maskę tylną klapę i auto latało :rotfl: heh

Szkoda ze foto poszło z dymem na dysku ubaw jak nic by był :jester:

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:10
autor: Ralph
Można też dodatkowo jeździć na rezerwie i kolejne kilkadziesiat lub kilkanascie kg mniej [w zależności kto ile paliwa wozi na codzien w baku].

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:16
autor: *mlody*
Po to żeby go zrobić jak najlżejszego i ew. z czasem na b1;p

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:19
autor: Brzeziak_
Idąc tym tropem możemy również wylać cały płyn do spryskiwaczy.
Jest jeszcze opcja co do skrzyni biegów, jeśli zamienimy skrzynie 5 na 4 to zyskujemy kolejne kilka kilo.

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:24
autor: PaY
wyjąć koło zapasowe - pare kilo ;)

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:28
autor: Brzeziak_
PaY do tego dodaj lewarek+ trójkąt+ klucz+ gaśnice.

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:31
autor: Andrzej_89
gaśnicy to mimo wszystko ja bym nie wywalał

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:33
autor: PaY
prawe lusterko można usunąć :)

przynitować tablice i ramki wywalić ;)

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:36
autor: Andrzej_89
popielniczkę i zapalniczkę też, radio i głośniki, obudowy głośników, kratki nawiewów, klapkę schowka, klapkę wlewu paliwa, wycieraczkę tylnej szyby i prawą wycieraczkę przednią :)

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 22:36
autor: Brzeziak_
To jeszcze pozdejmować wszelkiej maści listwy i naklejki.

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 23:11
autor: Bruczyk
nagrzewnicę też można wywalić, bak zastąpić plastikowym karnistrem w bagażniku. boczne szyby zastąpić nitowana do nadwozia plexa albo wkleić ja na klej do szyb bez uszczelek.

tylko ze z tymi wszystkimi modyfikacjami o przeglądzie można zapomnieć a już nie mowie o rejestracji na b1.

jedyna realna możliwość bez doświadczenia w tej dziedzinie to znajomości

bo nie ma się co oszukiwać 200kg nie zrzucisz ot tak

nie wiem czy tyle by się nazbierało demontując drzwi, maskę, tylna klapę, zderzaki, szyby i całe wnętrze.

Re: waga:)

: 31 sie 2010, 23:14
autor: Ralph
z Polo zrobic autko na B1? Cieżko zrobić z 780 kg, max 550 kg.

No ale jak bardzo chcesz, to kilka rad moge podrzucic.

Przednią maskę wymien na karbonową, tylą klapę rownież wstaw z karbonu.
Cieżkie szklane szyby wymien na plexy albo poliwęglan.
Wywal cale wnetrzne samochodu włacznie z deską rozdzielczą, tapicerką, podsufitówka i wygluszeniem.
Zamontuj sportowy fotel kubełkowy.
Wywal metalowy bak paliwa i wstaw mniejszy plastikowy.
Kup felgi ze stopów metali lekkich + niskoprofilowane wąskie opony. W oponki dmuchnij koniecznie hel, nie zaden azot :)
Obetnij dach samochodu i zrob wersje cabrio. Tylko nie wzmacniaj podlogi, nie chcesz przecież dociążać auta tylko odchudzić.
Kup nawiercane tarcze hamulców.
Obetnij sprezyny o kilka zwojów.
W silniku wymien koło zamachowe na lżejsze.
W ogole to silnik musisz zmienić na mniejszą pojemność. Proponuje silniki z motocykla
Na przegląd udaj sie z minimalną ilością paliwa. Silnika nie zalewaj, olejem, z chłodnicy spuść płyn. Płyn od spryskiwaczy też nie będzie potrzebny.
Płyn hamulcowy zostaw, bo nie przejdziesz przeglądu ;) zostaw tez trójkąt i gaśnice.


Jest to do zrobienia, ale koszty moga zabić.

Re: waga:)

: 01 wrz 2010, 22:20
autor: memla
moja rada , poczekaj do 18 o zrób prawko