[6n2] syczenie przy dodawaniu gazu z okolic turbiny
: 29 sie 2010, 23:49
Witam.
1/Dziś od rana świeciła mi się informacja serwice insp. w prawym zegarze. Z tego co czytam po forum to jest to inspekcja serwisowa jak ją skasować też wiem, ale nie w tym problem. Chodzi o to że dziś zauważyłem że przy przyśpieszaniu (dodawaniu gazu) od około 2000 zaczyna być słyszane coraz mocniejsze syczenie(jak by ktoś dmuchał w balon)? Syczenie wzrasta wraz z dodawaniem gazu i ustaje po choć by małym zwolnieniu pedału gazu. To syczenie ma ton narastający. No i jestem wystraszony czy to nie turbina przypadkiem. Przyznaje że jeden z wężyków podciśnieniowych jest już od paru miesięcy nie wpięty na swoje miejsce (ale mimo tego auto jeździło i takiego jak teraz syczenia nie było). Może mi ktoś coś na to poradzić co z tym fantem zrobić.
Jak by ktoś nie był pewien to moja pola to:
6n2 1.4 TDI 2001r.
Silnik: AMF
75 koni
2/Czy napis service insp. jest tylko informacją czy tak jak np kontrolka "check" jest oznaką że z silnikiem jest coś nie tak?.
3/Czy ktoś moż mi podać z ETKI nr fabryczny WIĄZKI ELEKTRYCZNEJ POMPOWTRYSKÓW. (SILNIK AMF) bo muszę jutro zamówić nową bo moja jest w rozsypce i cieknie przez nią olej.
1/Dziś od rana świeciła mi się informacja serwice insp. w prawym zegarze. Z tego co czytam po forum to jest to inspekcja serwisowa jak ją skasować też wiem, ale nie w tym problem. Chodzi o to że dziś zauważyłem że przy przyśpieszaniu (dodawaniu gazu) od około 2000 zaczyna być słyszane coraz mocniejsze syczenie(jak by ktoś dmuchał w balon)? Syczenie wzrasta wraz z dodawaniem gazu i ustaje po choć by małym zwolnieniu pedału gazu. To syczenie ma ton narastający. No i jestem wystraszony czy to nie turbina przypadkiem. Przyznaje że jeden z wężyków podciśnieniowych jest już od paru miesięcy nie wpięty na swoje miejsce (ale mimo tego auto jeździło i takiego jak teraz syczenia nie było). Może mi ktoś coś na to poradzić co z tym fantem zrobić.
Jak by ktoś nie był pewien to moja pola to:
6n2 1.4 TDI 2001r.
Silnik: AMF
75 koni
2/Czy napis service insp. jest tylko informacją czy tak jak np kontrolka "check" jest oznaką że z silnikiem jest coś nie tak?.
3/Czy ktoś moż mi podać z ETKI nr fabryczny WIĄZKI ELEKTRYCZNEJ POMPOWTRYSKÓW. (SILNIK AMF) bo muszę jutro zamówić nową bo moja jest w rozsypce i cieknie przez nią olej.