[9n] demontaż zegarów - dostęp do V68?
: 18 sie 2010, 22:23
Witam.
Borykam się z problemem szwankującego potencjometru przy silniczku od regulacji otwarcia klapy ciepłego powietrza przy nagrzewnicy - V68. Czytałem już sporo na ten temat tutaj na forum jak i za pomocą wujka Google. Ogólnie wszyscy twierdzą, że dostęp do tego ustrojstwa jest tylko wtedy gdy zdemontuje się całą deskę rozdzielczą...
Przyglądając się rysunkowi w ETCE jak i wyciągniętej nagrzewnicy na szrocie, zastanawiam się, czy nie byłoby czasem dostępu do tego silniczka po zdemontowaniu zegarów... Jest to mniej więcej na tej samej wysokości i wydaje mi się, że tuż obok wnęki na zegary. Czy ktoś z Was kiedyś już to naprawiał/demontował i wie jak to dokładnie wygląda? Może jest jakaś szansa? To znacznie mogłoby mi ułatwić problem próby samodzielnej naprawy - demontażu całej deski (a dokładnie AIRBAGów nie chcę się podejmować)
BTW. Czy nie ma problemów z zegarami po ich odłączeniu i ponownym podłączeniu? Mam namyśli pamięć - przebieg, inspekcje.
Borykam się z problemem szwankującego potencjometru przy silniczku od regulacji otwarcia klapy ciepłego powietrza przy nagrzewnicy - V68. Czytałem już sporo na ten temat tutaj na forum jak i za pomocą wujka Google. Ogólnie wszyscy twierdzą, że dostęp do tego ustrojstwa jest tylko wtedy gdy zdemontuje się całą deskę rozdzielczą...
Przyglądając się rysunkowi w ETCE jak i wyciągniętej nagrzewnicy na szrocie, zastanawiam się, czy nie byłoby czasem dostępu do tego silniczka po zdemontowaniu zegarów... Jest to mniej więcej na tej samej wysokości i wydaje mi się, że tuż obok wnęki na zegary. Czy ktoś z Was kiedyś już to naprawiał/demontował i wie jak to dokładnie wygląda? Może jest jakaś szansa? To znacznie mogłoby mi ułatwić problem próby samodzielnej naprawy - demontażu całej deski (a dokładnie AIRBAGów nie chcę się podejmować)
BTW. Czy nie ma problemów z zegarami po ich odłączeniu i ponownym podłączeniu? Mam namyśli pamięć - przebieg, inspekcje.