Strona 1 z 1

[6N2] Jak uporać sie z tymi błędami

: 05 sie 2010, 14:01
autor: Dj.MaX
Cześć

Sprawdziłem wczoraj Pole mojej kobity, bo mamy wrażenie, że silnik jakoś "twardo" chodzi. VAG pokazał następujące błędy, które powracają.
Silnik 1.4 AUB

16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground
P0261 - 35-10 - - - Intermittent
16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground
P0267 - 35-10 - - - Intermittent
16654 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground
P0270 - 35-10 - - - Intermittent
16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground
P0264 - 35-10 - - - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
P1117 - 35-10 - - - Intermittent


Co je powoduje od czego zacząć?

Pozdrawiam

Re: [6N2] Jak uporać sie z tymi błędami

: 05 sie 2010, 17:58
autor: sabled
Masz założony gaz? To są typowe błędy przy "nie udanej" instalacji gazowej...

Re: [6N2] Jak uporać sie z tymi błędami

: 06 sie 2010, 10:12
autor: czaja
Generalnie to błędy które wyskoczyły sporadycznie (Intermittent). Zacznij od ich wykasowania, potem wyłączenia zapłonu i odpięciu VAG'a i podłączenia wszystkiego ponownie i sprawdzenia czy się pojawiły błędy na nowo. Jeżeli nie, jest dobrze. Jeżeli są ponownie to będziemy szukać przyczyny.
Jest też tak jak napisał wyżej sabled.

Re: [6N2] Jak uporać sie z tymi błędami

: 06 sie 2010, 11:08
autor: Dj.MaX
No więc tak samochód nigdy nie widział instalacji gazowej.

[quote=""czaja""]Generalnie to błędy które wyskoczyły sporadycznie (Intermittent). Zacznij od ich wykasowania, potem wyłączenia zapłonu i odpięciu VAG'a i podłączenia wszystkiego ponownie i sprawdzenia czy się pojawiły błędy na nowo[/quote]

To juz oczywiście zrobiłem po wykasowaniu odpaliłem i samochód odrazu zgasł, po chwili drugi raz zapaliłem chodził już normalnie ale błędy pojawiły sie ponownie.

Tak więc koledzy szukamy dalej :vinsent:

Re: [6N2] Jak uporać sie z tymi błędami

: 06 sie 2010, 13:49
autor: oleju
Wygląd jakby było gdzieś zwarcie/przerwa w wiązce do wtryskiwaczy/listwy i sondy lambda. Może gdzieś kable luzem latają po komorze silnika i się coś przetarło albo wtyczka się rozpadła i czasem nie kontaktuje. Niestety trzeba szukać po omacku, problemy z elektryką to najgorsze co może być - potrzebny schemat, ogarnięty elektryk i miernik.