Strona 1 z 1
Czego to przyczyna?
: 05 sie 2010, 8:56
autor: thunder6n
Objawy dzieją sie tylko gdy zapalam zimny silnik, po odpaleniu silnikiem strasznie trzesie, gdy dodam lekko gazu drgania ustaja, gdy silnik juz sobie nabierze troszke wyższej temperatury drgania ustaja.
Re: Czego to przyczyna?
: 05 sie 2010, 17:01
autor: cormoran
Świece i przewody WN masz ok ?
Przewody mogą mieć przebicie.
Sprawdz w nocy przy otwartej masce, czy iskra nie skacze.
Re: Czego to przyczyna?
: 05 sie 2010, 20:12
autor: Dziadek13
[quote=""thunder6n""]Objawy dzieją sie tylko gdy zapalam zimny silnik, po odpaleniu silnikiem strasznie trzesie gdy silnik juz sobie nabierze troszke wyższej temperatury drgania ustaja.[/quote]
Czujnik temperatury do wymiany brak ssania.
Re: Czego to przyczyna?
: 05 sie 2010, 21:09
autor: thunder6n
czujnik temparatury? hmm dziwne bo wszystko oprucz tego jest normalne obroty z rana na 1000 po zagrzniu silnika gdy pokazuje 90 st sa jakies 900. wiec czujnik bym wykluczyl. moze zle rozumuje ale chyba czujnik temp pokazuje jakie maja byc obroty? ssanie jest chyba ok
Re: Czego to przyczyna?
: 05 sie 2010, 21:52
autor: Dziadek13
Czujnik składa sie z dwóch elementów termicznych z jednego idą na wskaźnik temperatury a z drugiego idzie informacja do komputera jaka jest temperatura silnika a od tego zależy ilość paliwa potrzebna do prawidłowych obrotów silnika.
[quote=""thunder6n""]czujnik temparatury? hmm dziwne bo wszystko oprucz tego jest normalne obroty z rana na 1000 po zagrzniu silnika gdy pokazuje 90 st sa jakies 900. wiec czujnik bym wykluczyl.[/quote]
A piszesz że:
[quote=""thunder6n""]Objawy dzieją sie tylko gdy zapalam zimny silnik, po odpaleniu silnikiem strasznie trzesie, gdy dodam lekko gazu drgania ustaja, gdy silnik juz sobie nabierze troszke wyższej temperatury drgania ustaja.[/quote]
Więc ci pisze czujnik temperatury do wymiany bo jak dodasz gazu a więc więcej paliwa.
Ale też możesz mieć słabą kompresje nad tłokami po prostu luzy i też będą takie objawy.