Silnik: 2,4 turbo DOHC
Moc: ok 240KM i rośnie, po ecumasterze wkleje wykres
Kolor: czarny z małymi dodatkami
seria: 230KM, 350Nm, 0-100 5,4s, Vmax 254km/h ograniczone.
osiagniete: moc szacowana na lekko ponad 230, 0-100 5,812 na zimówkach, 5,432 na letnich, Vmax 243 GPS ale spękałem
W aucie jak dotąd zmieniłem:
Planowane zmiany:
program Ecumaster [okolo 280-290KM]
zmiana oświetlenia na soczewkowe całkowicie czarne lampy z przodu,
przyciemnienie tylnych lamp,
likwidacja syfnych pomarańczek ze zderzaka
customowe rozpórki przód tył
Oto zdjęcia z początku








oraz kolejne zmiany:





10.06:
w neonie W KONCU zagralo audio...
Kabel 1AWG - srednica samej żyły to około 8mm, wiekszy jak te do spawarek , poprowadzony + z akumulatora, minus spod maski z punktu masy akumulatora, dodatkowa masa do akumulatora rowniez dodana.
System to przod
Intertechnik MDS06 + Morel MT22 na zwrotnicy DLS reference i kablach Jamo bezlenowych
Suby: 2x Intertechnik MDS08 w skrzyniach BR 20l netto + bass reflex fi 70mm o długości 27cm
Radio Alpine 9812 RB
Woltomierz
Wzmacniacz na przód to Audison VR209 [2*120RMS@12V]
Wzmacniacz na suby to Steg QMS2.120 [2*120RMS@12V]
robi robote, mimo ze niewyregulowane i niewysterowane, wciaz mam wrazenie ze mam za slaby sygnal na subach a za mocny na przodzie, ale to kwestia ogarniecia




