W czwartek nagle przestał działać centralny zamek. Zero reakcji z jego strony. Pompka nie reaguje - pewnie jej wina. Jak sprawdzić miernikiem czy dochodzi do niej napięcie?
Gdy ją wyciągnąłem była na niej woda - wina uszczelki klapy. Pewnie zrobiło się zwarcie. Na płytce jednak nie widać przepalonych elementów czy zacieków z wody.
Największym problemem jest zablokowany wlew paliwa i zero wachy :|
ludzie! szukanie nie boli :butcher: [quote="Pawel-6N"]Na płytce jednak nie widać przepalonych elementów czy zacieków z wody.[/quote][quote="Jariko82"]U mnie też gołym okiem płytka wydawała się w porządku...
Po użyciu lupy i przeglądnięciu wszystkich ścieżek okazało się że była minimalna przerwa.
Więc radze dogłębną analizę zrobić.[/quote]
[quote="Pawel-6N"]Największym problemem jest zablokowany wlew paliwa i zero wachy :|[/quote][quote="VAGfan"]Rygiel zamykający klapkę wlewu paliwa możesz cofnąć ręcznie - po wyjęciu wkładki z pompką centralnego zamka, w prawym tylnym nadkolu będzie widać obudowę siłownika centralnego zamka - możesz spróbować dostępu palcami lub za pomocą drutu i cofnąć zamknięty rygiel.[/quote]
[quote="pawelo88"]gdzie szukać pompki od centralnego zamka?[/quote][quote="VAGfan"]pompa centralnego zamka pneumatycznego znajduje się w bagażniku na prawym nadkolu[/quote]
[quote="krzyDOLAR"]szukanie nie boli [/quote]
Ale po co szukać. Jak ktoś inny poda na tacy. Lepiej robić bur.del, żeby jeszcze mniej było szansy coś znaleźć. Masakra.