6N redzian - nowy kolor felg

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

6N redzian - nowy kolor felg

Post autor: Anonymous »

Witam,
dawno mnie tu nie było, ale zaczynam się na nowo interesować ciekawostkami na forum ;)

Dlatego pierwsze o czym napiszę to o zmianie koloru moich felg (a stało się to w kwietniu).

Felgi (AZEV A - 15'' 25 ET + 195/50/15) kupiłem na jesień 2009 i auto wyglądało tak:

Obrazek Obrazek


Jak już kiedyś pisałem 2 felgi miały delikatne bicie i w marcu poszły do całkowitego prostowania (50zł za koło).
A w kwietniu postanowiłem je trochę odmienić - było kilka imitacji (wraz z glebą w Gimpie :P):

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

oczywiście decyzja zapadła - czarny półmat :)

Obrazek


i efekt końcowy :)

Obrazek Obrazek Obrazek


Na przód zostały zakupione 2 nowe opony TOYO Proxes T1R (świetna opona - polecam), na tylnej osi zostały Dunlop SP Sport 01 (zmienię na wiosnę 2011)

Obrazek


A Pola na czarnych felgach wygląda tak:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Teraz pierwsze co się rzuca w oczy to GLEBA - ale to już załatwiam - więcej w tym temacie:
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=20613

A do Was mam oczywiście pytanie :)
Jaki proponujecie kolor zacisków i bębnów do tych czarnych półmatów?

Ja mam takie propozycje...
Przód (zaciski): srebrne, zielone pod kolor auta, jasno zielone, złote
Tył (bębny): srebrne, czarne, takie same jak zaciski - ale jestem daleki od tego
I nie chce CZERWONYCH :banghead: bo to jakaś masakra na seryjnym (czyt. MAŁYM) zacisku :)

Proszę o jakieś podpowiedzi ;)
Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, 16:27 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Do czarnego koła tylko czarne zaciski.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Artpolo
Wg mnie powinny się chociaż trochę odróżniać a czarny zacisk przy czarnej feldze się zleje...
Czarne to najprawdopodobniej zrobię bębny :)
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

No ma się zlać. Przód i tył muszą być symetryczne więc ten sam kolor bo z boku będzie wyglądać głupawo.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

To dlaczego przy srebrnych felgach mało kto maluje zaciski na srebrno?
Trochę dziwny masz pogląd - ale dzięki za opinię ;)
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Próbuję to zobaczyć stylistycznie. Dałeś tyle felg, że właściwie nie wiem co założysz. Jeżeli to te felgi w Twoim podpisie to i tak bym dał na czarno żeby wyeksponować felgi. Moim innym dziwnym poglądem jest pogląd, że czarne felgi są za ciemne do koloru auta. Staram się nie patrzeć na innych. Każdy projekt jest indywidualny :)
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="Artpolo"]Dałeś tyle felg, że właściwie nie wiem co założysz[/quote]

To była imitacja w programie graficznym GIMP :) i ostatecznie została ta wersja:

Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="Artpolo"]czarne felgi są za ciemne do koloru auta[/quote]
Tu się zgodzę :)
[quote="Artpolo"]No ma się zlać[/quote]
A tu już nie :P Ogólnie rzecz biorąc to jeżeli bębny pomalujesz na czarno, co jest według mnie jedynym słusznym rozwiązaniem, to zaciski możesz ciapnąć na różne kolory. Ja jednak bym optował za srebrnym, bądź też ciemnym zielonym. Broń Boże złote czy jasne zielone. Srebrne nie będą się aż tak wybijać ponad felgę, a ciemne zielone wręcz spowodują że koło będzie bardziej wyeksponowane.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="JuStIcE"]Artpolo napisał(a):
czarne felgi są za ciemne do koloru auta

Tu się zgodzę [/quote]
Właśnie taki miał być efekt - Pola ma być "cichociemna" :) nie chce żeby się rzucała w oczy, a ma ładnie wyglądać.

Myślę jeszcze nad czarnym grillem bez znaczka lub zamalowaniem tego na czarny mat.

I bardzo mi się podoba czarna matowa maska tak jak ma paroof viewtopic.php?f=29&t=16482 :)
Świetna sprawa ;)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Powiem tak: grill ładniejszy ze znaczkiem w macie, jak u Ciebie. A co do maski, to ja bym sobie odpuścił i prędzej zrobił dach i słupki w macie. Ale to moje zdanie :) paroof będzie malował maskę w kolor auta na przyszły sezon, bo już mu nie pasuje do koncepcji. Według mnie czarna maska pasuje do auta, które ma maksymalnie dużo takich dodatków, np. lusterka, słupki, dach. Bez tego nie ma mowy o tym, żeby całość ładnie wyglądała.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
zibenio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: zibenio »

Redzian powiem CI szczerze tylko się nie obraź --- odrazu lepiej hehe :D
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="zibenio"]Redzian powiem CI szczerze tylko się nie obraź --- odrazu lepiej hehe :D[/quote]
<foch> !!
hehehe :D dzięki zibenio ;)

------
Może mi ktoś podpowiedzieć czy przy ściąganiu przedniego zawieszenia (amor+spring) muszę złapać sprężynę jakimś zaciskiem?
To ważne bo jutro szykuję swapa zawieszenia :)
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

jezeli chcesz sciagnac sprezyne z amorka to przydaloby sie chycic sprezyne sciagaczem do sprezyn, moze Ci odbic jak nie scisniesz, chodz nie musi..jak ja sciagalem sprezyny to dla swietego spokoju zaaplikowalem sciagacze

pozdro
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Amor+spring są skręcone razem. Tylko z kielicha wykręcasz. Bez obawy - zębów nie wybije. Jeżeli jednak chcesz zdjąć spring z amora to jak pisze Larson.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Super - dzięki chłopaki ;)

Tak jak pisałem wyżej - przód zamieniam cały (spring+amor) a tym zamieniamy się tylko sprężyna, więc z tyłu podobno nie potrzeba 'ściągacza'?

A co z gumami i łożyskiem na amortyzatorach, wymieniać? I tylko przód czy tył też?
Jaki to będzie koszt?
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”