Strona 1 z 1

Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 10:15
autor: thunder6n
Witam stanołem przed problemem wymiany zamków w mojej polówce.
Chciałem kupic jakis uzywany centralny zamek do mojej polowki tylko mam kilka pytan do kogos kto sie na tym zna i pomoże mi dobrac odpowiednie czesci a mianowicie:


1) Mam stacyjke z immobilajzerem
2) Chciałem załozyc centralny zamek
3) Czy wymiana zamków i wkladek wiąze sie z wymianą immobilajzera?
Moja polowka to polo 6n z 1996 roku 3 drzwiówka.

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 10:45
autor: borys_wrocek
1) gratulacje
2) zależy jak centralny zamek chcesz jak oryginał to jest problem, bo oryginalny jest pneumatyczny i założenie go jest trudne. Nie ma sens dawać używki, lepiej kupić jakiś centralny z allegro, o ile się nie byle dosyć dobre opinie ma STIG.
generalnie centralny nie ma nic wspolnego ze stacyjką.
3) nie, wymieniasz wkładkę pętla zostaje ori.

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 10:49
autor: thunder6n
pytanko czy kluczyk jest rozbieralny, bo alanolgicznie jezeeli powymieniam wkladki to bedzie inny kluczyk.
Który centralny bys polecił?

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 11:00
autor: JuStIcE
Jeżeli wymieniasz wkładkę w stacyjce, a korpus zostawiasz ten sam, to kluczyka zmieniać nie trzeba. Kluczyk jest rozbieralny, można z niego wyjąć immo i przełożyć do innego, pytanie tylko po co? A i jeżeli chodzi o zamek, to tak jak borys_wrocek pisze, STIG ma porządne zamki, ja sam mam i nie narzekam. Problem jest taki, że na allegro nie ma w ogóle ich produktów, ale na ich stronie już są: http://www.stig.pl/produkty.php?id_produktu=403&id=350
Link dałem do takiego jak mam ja, bo nie wiem na ile drzwi potrzebujesz.

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 11:13
autor: thunder6n
To może zaczne od początku. Popsuł mi sie zamek od strony kierowcy, tzn przekręcając kluczykiem w pozycje " otwórz" od czasu do czasu jak by zamek o coś chaczył, trzeba przekrecic w pozycje " zamknij" a nastepnie w pozycje " otwórz" i wtedy działa. Wiec pomyslalem ze moze wkładka jest walnieta, ale tak na chlopski rozum skoro wymienie wkladke to bede musial wymienic kluczyk, wiec zamiast jezdzic z dwoma kluczykami pomyslalem ze wymienie wszystkie zamki/ wkladki.
Wiec 2 wkladki w drzwiach, w klapie i w korku. I dlatego chce rozebrac kluczyk bo potrzebuje z niego wyjac immo bo wloze to do nowego kluczyka, albo kluczyk nowy włoze do obudowy starego :)
Co centralnego to chciałem juz taki z alarmem, zebym mogł np klape otwierać z przycisku, no i kluczykiem :)

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 11:42
autor: JuStIcE
No jeżeli chodzi o wkładkę, to nie trzeba kluczyka zmieniać :D Musiałbyś, jakbyś wymieniał zamki (czyt. korpus itd). A jeśeli chodzi o centralny, to np. mój na dodatkowy kanał np. na podłączenie siłownika do klapy czy wlewu paliwa.

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 12:12
autor: thunder6n
Czy trudno zamontować taki centralny? Chodzi mi głownie o sprawy zwiazane z elektryką? bo mechaniczne rzeczy to sobie poradze

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 12:18
autor: JuStIcE
Nie, wszystko jest opisane dość jasno, więc myślę że sobie poradzisz :) Jeżeli chodzi o elektrykę, to musisz się podłączyć pod zasilanie i kierunki, ale w przypadku STIGa masz 2 kable z wyjściem na kierunki, więc jest luz.

Re: Wymiana zamków i stacyjki

: 21 lip 2010, 12:49
autor: thunder6n
No postaram sie czegoś nie spieprzyć:)