Kle kle w polo 6N

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Kle kle w polo 6N

Post autor: harnasisko »

Znajomy ma problem z polo, przegonil autko a ma silnik 1.3 , gdy po autostradzie zjechal silnik robi kle kle kle, nie dawno mymienial olej i co sie okazalo ze za duzo oleju mial jak jest polowa bagneta ten limit to mial tak cm wiecej, i przez ta uszczelke co idzie dookola silniak powietrze ucieka czy to mozliwe ze przez to ze olej byl wiecej duze to uszkodzenie czy wystardcyz trylko uszczelke wymienic ???? a tak pytanie z mojej strony jak zdjac korbe od szyby ??? w 6N
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

zna sie ktos ?? prosze o pomoc
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Masz na myśli uszczelkę pod głowicą (ta na środku bloku) czy pod pokrywą zaworów?
Jak z płynem chłodzącym - ubyło?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

ta pierwsza co od gory jest jak patrzy sie na silnik http://images49.fotosik.pl/36/ee0c3fb01b2a214c.jpg to jakby ten czarny dekielek konczy sie to laczenie. a plyn nie jest tka jak bylo
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Ogólnie zbyt duża ilość oleju może doprowadzić do rozszczelnienia silnika. Pod wpływem temperatury olej zwiększa objętość jak również wzrasta ciśnienie. Na dobry początek zlałbym trochę oleju (jak zimny) i wymienił uszczelkę.
No i pomiar oleju wykonuje się przy wychłodzonym silniku.

Przed założeniem uszczelki przeczyść drobnym papierem ściernym styk bloku z uszczelką, wytrzyj do czysta i lekko nasmaruj olejem z silnika. Uszczelkę również lekko nasmaruj. Dokręcamy z wyczuciem aby nie ukręcić gwintu i nie miażdżyć uszczelki - szczególnie gdy jest gumowa.

Klekoczą popychacze zaworów. Przy nieszczelnej pokrywie zaworów klekotanie może być namacalnie głośniejsze.
W zależności od stopnia zużycia tych elementów można je wymienić. Jak również same zawory.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

no wlansie przy zimnym sprawdzlaem i bylo widac ze ma wiecej. no nic do mechanika mozna jechac w tym stanie ?? czy nie bardzo bo ja ani on nie znamy sie na tym. a co do korbki to jak ja zdjac :P
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Spokojnie do mechanika dojedziecie. Skoro sami mało macie o tym pojęcia to lepiej się do niego udać o ile macie jakiegoś sprawdzonego w pobliżu. Najlepiej by było gdyby silnik nie zdążył się rozgrzać zanim dojedziecie co przy obecnej pogodzie może być trudne. Jak się nagrzeje to po prostu oszczędnie go traktujcie.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

mechanika mam tylko ze dojazd tylko autostrada bo w niemczech wiadomo jak jest;/
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
l
lotos 66
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 28 lis 2009, 14:26

Post autor: lotos 66 »

Aby zdjąć korbkę od szyb to należy przesunąć pierścień który znajduje się pod tą korbą.Przesuwa się tylko w jednym kierunku i po przesunięciu zwalnia blokadę przytrzymującą korbę na wielowypuśćie.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Ups, moja gafa... Sorry :D
Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 13:50 przez JuStIcE, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""harnasisko""]a tak pytanie z mojej strony jak zdjac korbe od szyby ??? w 6N[/quote]
[quote=""JuStIcE""]Coś Ci się chyba tematy pomieszały kolego[/quote]
czytaj JuStIcE ze zrozumieniem;p
l
lemik
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 21 lut 2010, 17:46
Lokalizacja: Polska

Post autor: lemik »

poziom oleju najlepiej jest sprawdzać tak jak zaleca castrol
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7060729
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

super dzieki za pomoce :) juz wszystk owiem co i jak korbka zdjeta, udalo sie :P olej za duzo trzbea spuscic i ustrzelke wymienic
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”