Pierburg 2E3, problemy i servis
: 29 mar 2009, 18:32
Witajcie wszyscy, pytanko, ma ktoś może jakaś instrukcje do gaźnika w tytule? Albo manual do regulacji, muszę go lekko podreperować a nie chce się zdziwić jak znajde coś co będzie mi się wydawało... że być tam nie powinno hehe, znalazłem do różnych gaźników ale niestety do tego niema :/
Dla jasności polo 86c 1274 (czy jakoś tak) cm3, oznaczenie silnika GK rocznik 1987, czerwony, coupe ;PP
Chyba że ktoś ma pomysł co mogło spowodować wzrost spalania do 10-14 l/100 z tym że przewaga w wyższej części zakresu spalania, falowanie obrotów zawsze lata +(-) 100 obr/min, do tego obroty ma jakie mu sie podoba,niekiedy jak jest ciepły ma normalnie 900, a niekiedy 1500 albo około 600, kolejna sprawa to na zimnym silniku dławi go podczas przyśpieszania, wciskasz gaz, a on jakby gubił jedną świece, kolejna sprawa, jak już wcześniej wspomniałem to falujące obroty, niema problemu z odpalaniem na zimnym silniku czy ciepłym, czy zimno czy ciepło zawsze odpala tak samo,
w Aucie wymieniłem ostatnio wszystkie filtry, olej, płyn chłodniczy, termostat (tylko jest lekko wadliwy, ponieważ silnik trzyma temperaturę lekko powyżej normy.
Dodam jeszcze że przemieszczam się trasami rzędu 15 km, praca, uczelnia, dziewczyna, lecz na trasach lekko dłuższych problem wciąż nie odstępuje nam kroku
zapomniał bym....nie ...bak nie jest dziurawy
Ktoś wie co może dolegać?
z góry wszystkim dziękuję za zainteresowanie tematem pozdro1300
Dla jasności polo 86c 1274 (czy jakoś tak) cm3, oznaczenie silnika GK rocznik 1987, czerwony, coupe ;PP
Chyba że ktoś ma pomysł co mogło spowodować wzrost spalania do 10-14 l/100 z tym że przewaga w wyższej części zakresu spalania, falowanie obrotów zawsze lata +(-) 100 obr/min, do tego obroty ma jakie mu sie podoba,niekiedy jak jest ciepły ma normalnie 900, a niekiedy 1500 albo około 600, kolejna sprawa to na zimnym silniku dławi go podczas przyśpieszania, wciskasz gaz, a on jakby gubił jedną świece, kolejna sprawa, jak już wcześniej wspomniałem to falujące obroty, niema problemu z odpalaniem na zimnym silniku czy ciepłym, czy zimno czy ciepło zawsze odpala tak samo,
w Aucie wymieniłem ostatnio wszystkie filtry, olej, płyn chłodniczy, termostat (tylko jest lekko wadliwy, ponieważ silnik trzyma temperaturę lekko powyżej normy.
Dodam jeszcze że przemieszczam się trasami rzędu 15 km, praca, uczelnia, dziewczyna, lecz na trasach lekko dłuższych problem wciąż nie odstępuje nam kroku
zapomniał bym....nie ...bak nie jest dziurawy

Ktoś wie co może dolegać?
z góry wszystkim dziękuję za zainteresowanie tematem pozdro1300