Strona 1 z 1
gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:08
autor: wojteks
witam
ostatnio z założyłem na auto sprężyny obniżające -40/-40 i po założeniu zmieniła się pozycja kierownicy tzn. jest obrócona o jakieś 30-40 stopni w prawo przy jeździe na wprost, a gdy ja wyprostuje to auto skręca w lewo,
jaka może być przyczyna tego zjawiska?? czy to przez to ze nie robiłem jeszcze zbieżności?? dodam ze po zmianie zawiasu nie piszczą opony przy skręcie autko dobrze się prowadzi jedna różnica to tylko ta kierownica.
pozdro
Re: gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:10
autor: m911
ustawiaj zbieżność - zaraz opon nie będziesz miał
Re: gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:14
autor: Szakal
Niestety zmiana zawieszenia,puzniej konczy sie wizytą na geometri,po wymianie tylu np juz nie trzeba...
Re: gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:15
autor: paffcio
ano trzeba ustawiac, ja w ciagu ostatnich 2 miesiecy robilem to 3 razy

Re: gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:28
autor: Ciapek01
potwierdzam

(juz to Wojtkowi mowilem jak konczylismy obnizac polowki)
obiecuje ze za raczke odprowadze go na zbieznosc
z reszta beda do roboty dwie polowki na raz

Re: gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:41
autor: wojteks
ok to będzie trzeba się wybrać na ustawianie, ale jednego nie rozumie bo kierownicy nie ruszałem to dlaczego zmieniła się jej pozycja, była prosto, zmieniliśmy z Ciapkiem i wodzem zawias, zakręciłem koła i jest przekręcona, myślałem że po zmianie zawiasu zmienia się tylko kąt nachylenia koła... ale się nie znam, zobaczymy jak będzie po ustawieniu

pewnie Ciapek coś mi źle poskręcał :vinsent: ale bez nich by gleby nie było :piwo:
Re: gleba z zbierzność - pytanko
: 04 lip 2010, 22:44
autor: paffcio
wojteks
nie zmienia sie tylko kąt pochylenia koła, kąt pochylenia koła to jak sama nazwa wskazuje jest to KĄT POCHYLENIA czyli koło np. za bardzo "leży" i ścina Ci opony od wewnątrz albo na odwrót, jesli chodzi o kiere to wlasnie zbieznosc jest przestawiona czyli koła są rozjechane, prawe koło idzie w prawo a lewe w lewo i zeby jechac na wprost musisz kierownicę trzymac w takim polozeniu zeby auto wlasnie prosto jechalo a nie uciekalo w prawo badz lewo...