Strona 1 z 1
Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 20:57
autor: zany89
Tak jak w temacie, czy przy zakupie pelnego frontu z 6n2 podejdzie mi on do 6n1 czy bde musial z czyms rzezbic, glownie chodiz mi o to czy nie bdzie problemu z montazem.
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 20:59
autor: m911
zapytaj Olo on robił taką przeróbkę
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 21:02
autor: Sako11
Witam
o ile się nie mylę to jak wymienisz błotniki ,maskę ścianę przednią to wszystko będzie pasować
Pozdrawiam
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 21:08
autor: zany89
i tak musze wymienic bo mam przod skasowany, wiec to podstawa. a cenowo jak sprawa wyglada? czesci od 6n2 duzo drozsze?
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 21:18
autor: paffcio
[quote=""Sako11""]
o ile się nie mylę to jak wymienisz błotniki ,maskę ścianę przednią to wszystko będzie pasować [/quote]
to tylko wizualka, trzeba przerabiac zapewne wiazki przednich swiatel, trzeba nadkola i wiele innych "gadżetów" które wyjdą w praniu..
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 21:42
autor: Sako11
[quote=""Paffcio""]to tylko wizualka, trzeba przerabiac zapewne wiazki przednich swiatel, trzeba nadkola i wiele innych "gadżetów" które wyjdą w praniu..[/quote]
Tak prawda
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 04 lip 2010, 23:27
autor: Toto
[quote=""m911""]zapytaj
Olo on robił taką przeróbkę[/quote]tak jak kolega napisał, uderz do
Olo on jak będzie miał czas to Ci wszystko wytłumaczy, na pewno cały przedni pas również do wymiany, zewnętrzne blachy i jeszcze trochę się tego znajdzie, co do lamp to sęk jest taki, że po załączeniu "drogowych", "mijania" Tobie zgasną ponieważ w 6n oba te światła są w jednej żarówce, a w 6n2 już w dwóch

Re: Front z 6n2 do 6n1
: 05 lip 2010, 20:38
autor: Michał88
[quote=""Toto""]co do lamp to sęk jest taki, że po załączeniu "drogowych", "mijania" Tobie zgasną ponieważ w 6n oba te światła są w jednej żarówce, a w 6n2 już w dwóch

[/quote]
Do obejścia w 5 sekund zworką w skrzynce bezpieczników :vinsent:
Re: Front z 6n2 do 6n1
: 05 lip 2010, 21:39
autor: Olo
Z najtrudniejszych rzeczy: po pierwsze skracasz kątówką górne prowadnice na których opierają się błotniki bo ich nie założysz. Belka z 6n nie pasuje bo nie założysz zderzaka - trzeba ją rzeźbić. Otwory w plastikowym pasie przednim nie pokrywają się z otworami w blachach podłużnic, musisz nawiercić w plastiku nowe i tutaj problem - jeśli nie zrobisz idealnie to nie spasujesz dobrze blach, najgorsze jest to że nie ma do czego się odnieść ustalając położenie pasa. Najlepszym rozwiązaniem jest odciąć blachy podłużnic i przyspawać takie z 6n2 (chyba 15zł za szutkę w ASO) wtedy możesz założyć belkę 6N2. I znowu musi być to idealnie bo położenie pasa określa szczeliny blacharki. Nie zabieraj się do roboty bez dobrych narzędzi i kilkunastu fotek szczegółowych z podobnych projektów. Dodatkowo wiązka świateł w 6N2 idzie dołem po podłużnicach a w 6N po pasie przednim więc trzeba w pasie 6N2 dorobić mocowania. Dużo jest takich drobnych niuansów
Ale myślę, że warto:

Re: Front z 6n2 do 6n1
: 06 lip 2010, 11:30
autor: zany89
hm dzieki za zainteresowanie i opis, jednak doszedlem do wniosku ze za duzo z tym roboty, zrobie poli tak jak byla a w miedzy czasie skupie sie na poszukiwaniach czegos mocniejszego. Pozdrawiam