Mam identyczny uchwyt i antene na magnesie wiec tak:
- kabel na magnesie bedzie lepszy bo fabryczny ( chyba ze kupisz do montazu ten droższy, ja kupiłem tanszy)
- na magnesie mam lepszy zasieg i mniej szumów
- miałem załozony ten sam uchwyt w 86c/2f i w 6n i wszystko gra
- do zamontowania przy tym uchwycie trzeba jeszcze 2 koncówki i troszke lutowania na ktore jest tam mało miejsca
- raz że na magnesie jest nie rozbieralnia a dwa to ze wtedy masz i uchwyt i magnes, w razie czego pakujesz magnes na dach i jedziesz albo zawsze mozesz przezucic do innego samochodu antene z cb a jak rozszabrujesz magnes to juz nie da rady
- musisz dostroic w jedny miejscu przykrecenia anteny do uchwytu, ja sie ciagle z tym mecze bo jak sie dokreci na max to jest najgorzej wtedy, trzeba wiedziec do którego momentu wkrecac
Widzisz ze duzo plusów nie ma ale do mnie przemawiają nastepujące chociaz że nie jeżdze dużo z CB:
- brak jakichkolwiek przewodów które musisz ciagle przeciągac podczas zakładania cb, które sie szwędają po aucie podczas jazdy i denerwują,
- szybki montaz, przykrecasz antene wkladasz cb i juz smigasz, zero przeciągania kabli
Ja bym juz sie nie przezucił na magnes bo uchwyt jest duzo wygodniejszy chociaz ze troszke gorzej odbiera. Ale jesli dobrze dostroją Ci antene do uchwytu i do odpowiedniego przykrecenia anteny do pewnie nie bedzie ruznicy na magnesie czy uchwycie. Trzebe pamietac że jak przykrecasz uchwyt do karoserii to trzeba się mocno wgryźc w lakier żeby masa była dobra
Jak coś to pytaj jeszcze
