Falowanie obrotów..video... pomocy!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
tom_1612
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2010, 21:51
Lokalizacja: słupsk

Falowanie obrotów..video... pomocy!

Post autor: tom_1612 »

Witam, walczę już z moją polówką 3 miesiące i nie potrafię jej rozgryźć, auto po wymianie wszystkiego co się wymienia przy zakupie, rozrząd, olej, filtry, przewody, świece. Problem polega na tym że czasami czuć drobne szarpnięcia silnikiem na wolnych obrotach, nie widać tego nawet na obrotomierzu natomiast są wyczuwalne jak się siedzi w środku, jednocześnie towarzyszy temu dziwne zachowanie obrotów przy dodaniu lekkiego gazu, tak na ok 1050-1100obr/min obroty skaczą w górę i w dół jak widać na filmiku oto link:
http://www.youtube.com/watch?v=s6XmBKlup3w
a gaz trzymam nieruchomo, bardzo ciężko wtedy utrzymać auto na pół sprzęgle, bo zgaśnie. Mam również kłopot z odpaleniem auta po nocy, jak jest zimny, muszę go kręcić z 3 sekundy zanim załapie, a po lekkim nawet rozgrzaniu odpala na dotknięcie kluczyka, dodam jeszcze że na vag-u nie pokazuje żadnych błędów, temperatura cieczy jest bardzo podobna od wskazań na liczniku, przepustnica została wyczyszczona na p.. anioła, zaadaptowała się sama beż żadnych problemów. Mój silnik 1.6 AEE benz/gaz objawy które opisałem występują i na benz. i na gazie.
Prosiłbym bardzo o pomoc w rozgryzieniu tej usterki. Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

a silnik krokowy ?
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

zaadaptowała się sama beż żadnych problemów
Ja tam nie wierze w "sama", wrzucić na kompa i zrobić jak należy.

Ja miałem lekkie falowanie spowodowane nieszczelnym wężem od serwa ( wąż miedzy przepustnica a pompą hamulcową ).
Obrazek
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Archeo
ma racje !! ja też adoptowałem ,, samo sie nie zrobi od tak ...
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

masz korki strzałowe w lpg ? jaka to instalacja sekwencja czy zwykła ? jeżeli zwykła tak jak napisałem sprawdź szczelność korków
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
s
szuker
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:38

Post autor: szuker »

podłanczam sie
Awatar użytkownika
tom_1612
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2010, 21:51
Lokalizacja: słupsk

Post autor: tom_1612 »

Instalacja sekwencyjna, dostosuję się do waszych rad, postaram się to ogarnąć w weekend, podepnę pod kompa i sprawdzę wężyk :-) opiszę co i jak.
G
Golas
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Golas »

u mnie to byla przepustnica, pomoglo czyszczenie.
Polóweczka była...jest Octavka.
Awatar użytkownika
tom_1612
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2010, 21:51
Lokalizacja: słupsk

Post autor: tom_1612 »

I po próbie, nie potrafię zrobić adaptacji, na początku miałem problem z vagiem nie miałem kodu aktywacyjnego i nie były dostępne wszystkie opcje min. adaptacja. Uporałem się z tym i po przeprowadzeniu wszystkich czynności tak jak opisano w tym temacie:
viewtopic.php?f=25&t=5047
w górnym prawym rogu nie było informacji o adaptacji, tylko jakieś śmieszne zera, próbowałem kilka razy i nic. Kod nastawy wpisywałem tak jak opisano 001 bo mam silnik AEE.
Używałem vag 208.1 pl. Mam jeszcze polski vag 4.9, i vag com 3112 lecz w tych programach nie mam numeru seryjnego przez co nie jest możliwe zrobienie kodu aktywacyjnego. I taka lipa w tym wszystkim, może ktoś coś poradzi, cóż mam dalej począć.
Awatar użytkownika
bialas313
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: bialas313 »

z aktywacją tych programów mogę Ci pomóc ;) [quote=""tom_1612""]w górnym prawym rogu nie było informacji o adaptacji, tylko jakieś śmieszne zera[/quote]
U mnie też nie było takiego komunikatu, ale to nie o to chodzi. Powinno być słychać jak przepustnica się przestawia, chyba w dwa położenia skrajne. Po zakończeniu tego procesu przepustnica jest zaadaptowana, tak u mnie było a mamy takie same silniki
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”