W miesiącach czerwiec - lipiec i sierpień głosowanie zostanie wstrzymane, gdyż w tych miesiącach w kalendarzu pojawią się zwycięskie polówki zlotowe.
Od września konkurs rusza od nowa pełną parą, zatem macie sporo czasu, by modzić i upiększać swoje "skarby".
Ulega również zmianie regulamin konkursu:
A teraz na kogo głosujemy jeszcze za miesiąc maj:Regulamin zabawy: "Konkurs na Polo Miesiąca"
0. Od września 2010 roku startować mogą tylko auta Klubowiczów
1. Konkurs odbywa się w cyklu miesięcznym, Kandydaci zgłaszani są do piętnastego dnia każdego miesiąca, po czym następuje glosowanie
2. Glosować można tylko raz w miesiącu, tylko na jedno auto [chyba ze w ankiecie napisane jest inaczej]
3. Wygrany - właściciel samochodu otrzymuje nagrodę w postaci
- wyróżnienia w postaci miejsca na głównej stronie forum na artykuł o samochodzie [dostarcza wygrany]
- wyróżnienie w postaci artykułu na motogrono.pl [dostarcza właściciel]
- zdjęcie samochodu w kalendarzu Polo Klub Polska na następny rok, przy miesiącu w którym auto zostało Polo Miesiąca
4. Startować może każdy Volkswagen Polo, bez względu na stan, stopień przeróbek
5. Auta zgłoszone raz zostają automatycznie przeniesione do konkursów w dwóch kolejnych miesiącach, chyba że właściciel postanowi inaczej. Po 3 miesiącach auto zostaje usuwane. Aby uczestniczyć należy ponownie zgłosić samochód. Jako ponowne zgłoszenie traktowana jest również edycja posta!
6. W sytuacji remisu, urządzana jest jednodniowa dogrywka
7. Auto może uzyskać tytuł "Polo Miesiąca" tylko raz w danym roku kalendarzowym
8. Głosować może każdy w dziale Styling/Fotki Aut na forum głównym w odpowiednim do tego temacie
9. Uczestniczy konkursu zgłaszając się do niego, wyrażają zgodę na wykorzystywanie zdjęcia w materiałach reklamowych, stronach www, banerach i innych służącym celom promocyjnym.
10. Zdjęcia nie będą i nie mogą być wykorzystywane w celach zarobkowych, bez pisemnej zgody właściciela
11. Dostarczane do konkursu zdjęcia nie mogą mieć rozdzielczości mniejszej niż - 1600x1200 pixeli - i wykonane powinny być aparatem, nie telefonem komórkowym.
12. Dodatkowo w zgłoszeniu można zaprezentować nie więcej niż trzy zdjęcia zgłaszanego samochodu.
13. Organizator zastrzega sobie prawo do poproszenia o nadesłanie zdjęcia w lepszej rozdzielczości.
Kalendarz na rok 2011 zostanie uzupełniony zdjęciami zwycięskich aut Zlotu (miesiące wakacyjne).
Życzymy miłej zabawy!
Ekipa VW Polo Klub Polska
suff - Potfór - Polo 6N GTI
silnik: 1598ccm 120KM (AJV)
kolor: czarna perła
zawieszenie: gwint TA-Technix
felgi: Borbet LS 6.5x15
opony: 195/45/15
tylne lampy: hella dymione, będš niebawem z 6N2
CA: XM-4045, Helix DB 62.1, IT MDS08
zdjęcie konkrusowe:

Pozostałe foty:


***********
tolek102 - 86c2f
Rocznik: 1994r.
Silnik: 1.3 AAV (LPG)
Moc: 55KM
wyglšd zewnętrzny:
- niebieska perła z palety suzuki
- bad lock
- klamki bez zamków
- czysta klapa bagażnika - rejestracja w zdrzaku
- przeciwmgielne w zderzaku
- przyciemniane wiatła z tyłu
- jedna wycieraczka z przodu
- brak wycieraczki z tyłu
- przyciemniane szyby
- lusterka M3
- gril no emblem
- oponki 185/50/14 na aluskach D&W
wnętrze:
- fotele kubełkowe
- skracany dršżek zmiany biegów
- sportowa kierownica
- radio Sony CDX-3900R 4x50, głoniki z przodu jakie no name 30W, tył elipsy 140W Kenwooda
- alarm i centralny zamek
foto konkursowe:

pozostałe foto:




**********
Roli
Polo 6n z 97r,
1,6 8v
zawieszenie gwintowane TA Technix
Alufelgi Mercedes 15" + Nankang AS-1 165/45
dystanse tyl 30mm, przód 20mm
rozpórka przednia górna INXX, tylna stalowa
front smoked
listwy boczne z 9n
zdjęcie główne:

zdjęcia dodatkowe:











**********
Kubrick, Polo 6n
1,4 AEX seria - 60km
-felgi 6Jx14 ET 35 w lecie (Kubrick Concept - Orange Edition)
-felgi 6Jx14 ET 38 w zimie (Kubrick Concept - White Edition)
-zawieszenie SACHS -30/-30
-pozmieniane detale w nadwoziu i wnętrzu, które dały Poli indywidualny styl


Film:

**********
polo 86c2f GT 91rok
silnik 1,3 3f
stożek, wydech remusa, obróbka głowicy
zawieszenie gt cupline -60/-60
felgi RSL MOHAG 7 i 8j /13" z oponami 175/50/13 i 195/45/13
detale takie jak kierunki boczne od golfa mk4, zaspawana tylna klapa
zdjęcie konkursowe

dodatkowe zdięcia:





*********
Acadaptor - Polo 6n2
Silnik: 1.4 16V
Moc: 75KM
Kolor: Ciemny granat perłowy
Rok produkcji: padziernik 2000r.
Wyglšd i dokonane zmiany:
-Przyciemnione szyby przód i tył 10%
-Sprężyny Eibach -30mm
-wiatła przednie DEPO Angel-Eyes Dark
-Alufelgi 15cali
-Audio Jednostka Sony GT series CDX-GT616U
-W półce Elipsy Hertz DCX 690
-Wzmacniacz 2channel MacAudio MPX2500
-Kufer podswietlony w kolorze Niebieskim praca ciagla lub w rytm muzyki
-Dywaniki wnetrza Gruby Welur obszywany czerwona nicia i haftem POLO
Zdjęcie konkursowe:

Dodatkowe foty:





**********
NeVWille - Polo 86c steilheck
Silnik: czasowo 1.0 8V a będzie fabryczny 1,1
Moc: czasowo 45KM będzie 50KM + mody
Kolor: Biały
Rok produkcji: 1982r.
Wyglšd i dokonane zmiany:
-maska w czarnym macie
-znaczek w grillu w Chrom
-Alu felgi 14 cali
-Audio Kenwood
-z tyłu głosniki eliptyczne
-odzielny obrotomierz, oraz zegarek
-sportowa kierownica
-powiększone kanały wylotowe w kolektorze wylotowym
-przerobiony wydech końcowy
-więkrze zaciski hamulców tarczowych z Polo GT
-wydajniejsza pompa jak i serwo z Polo GT
-bršzowa tapicerka
Szykuje sie:
-skrzynia biegów 5-tka
-silnik 2G
Foto główne:

Dodatkowe Foto:












**********
Sarecto - Polo 6n
1.4 8v
lato 14"
zima 13"
zmiany widoczne na zdjeciach.
Zdjecie:

Zdjecia dodatkowe:





***********
zbik- polo86c
-wstawione 1.0 po remoncie(było 0.

-amorki Koni,nowe sprężyny (przód -50tył -30),
-nawiercane i nacinane tarcze ATE MIKODA,nowe bębny , pompa hamulcowa z g40,nowe przewody hamulcowe
-kubełek D&W,pasy shrota,kierownica z poloGT,brak kanapy, wspawana rozpórka,czarne kierunki,
-felgi BCW STEFFAN 8'/14 i 9'/14 oponki 195/45 i 225/40
zdjęcie główne









**********