Strona 1 z 1

[6n] problem z załączającym się samoczynnie klaksonem

: 08 cze 2010, 19:16
autor: Anonymous
przy skrecaniu kierownicy w lewo albo prawo załacza sie klakson
co moze byc przyczyna?

Re: klakson

: 08 cze 2010, 22:22
autor: MariozoKR
Sprawdź blaszkę która jest za kierownicą a obudową stacyjki, może być ona w jakimś punkcie wygięta i to może powodować piszczenie klaksonu przy skręcie, albo styki pod guzikami na kierownicy. Ja ze swoim też miałem ostatnio mały problem ale umnie była uwalone końcówki ze styków przy klaksonie :)

Re: klakson

: 01 paź 2012, 22:21
autor: KoStEk
Odświeżam temat. Problem pojawił się dzisiaj, tak jak koledzy wcześniej napisali. U mnie podczas skręcania kierownicą w prawo bądź w lewo załącza się klakson. Raz załączył się podczas nagłego zahamowania.

Jakieś pomysły co może być przyczyną? Dzisiaj już nie miałem czasu ale jutro będę chciał posprawdzać styki czy to nie jest ich wina.

Re: klakson

: 01 paź 2012, 22:26
autor: rumcajs25
Mialem taki sam problem, winny okazał sie zwijak airbagu, poprostu tasma gdzies przeskoczyła i byl nie rowno i przy kreceniu kierownica zalaczał sie klakson, po sciagnieciu zwijaka i zwinieciu tasmy proawidłowo problem ustapił. Po dzis dzien nie wiem jakim cudem tasma w srodku przeskoczyła :confused:

Re: klakson

: 01 paź 2012, 22:31
autor: KoStEk
Mam nadzieję że jutro znajdę na to czas i posprawdzam. Jeszcze tylko zobaczyć jakaś instrukcja demontażu airbaga i dostania się do wnętrza i będzie dobrze.

Re: klakson

: 01 paź 2012, 22:43
autor: rumcajs25
[quote=""KoStEk""]Mam nadzieję że jutro znajdę na to czas i posprawdzam. Jeszcze tylko zobaczyć jakaś instrukcja demontażu airbaga i dostania się do wnętrza i będzie dobrze.[/quote]
Nic prostszego, ja odlaczylem kleme od aku (dla swietego spokoju) Dwie sruby na imbus po drugiej stronie kierownicy, odkrecasz i airbag prawie siagniety odpinasz tasme od poduchy rozpinasz wtyczke od klaksonu odkrecasz 3 sruby na torx albo krzyzak potem nakretke od kierownicy delikatnie sciagasz kiere zwracajac uwage na przewody od baga i klaksony i zwijak masz na wierzchu. pamietaj zebys doodkrecania kiery ustwił koła na wprost i kogos miec do przytrzymania i jak otworzysz klapke zwijaka to troche sie bedziesz musiał pobawic zeby tasme dobrze zlozyc