Strona 1 z 1
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 19:48
autor: miki96
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 21:53
autor: bialas313
Ukaże Ci się aparat zapłonowy a nie cewka!! :crazy:
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 22:02
autor: bialas313
Uploaded with
ImageShack.us
miki96
Takie małe sprostowanie;)
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 22:04
autor: bialas313
bigziomal
Ja rozumiem że do 2 pin w cewce się trzeba wpiąć, ale mogę się mylić troche nie jasny jest ten schemat :niewiem:
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 22:21
autor: bigziomal
no wlasnie troche nie jasny..

dzieki za fotki - juz bede wiedzial co i jak wyglada, ale zeby podlaczyc trzeba zdejmowac (rozbierać) ten aparat zaplonowy i cewke czy mozna jakos prosciej sie do tego podlaczyc ?? 2 pin ?? tzn, ze dwa kable do jednego, ta ?? a niby jak to uczynic ?? jestem kokretnie zielony w tym temacie..

Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 22:41
autor: miki96
aaha, bardzo przepraszam za błąd, widocznie ja też niezbyt w temacie; lecz poległem się na sugestii mojego wujka i kuzyna, gdyż wg nich to cewka jest tam gdzie napisałem...(ojj będzie wpier***) :crazy:
hehe

Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 22:55
autor: bialas313
Ok wszystko do skumania ale to oznaczenie na tym schemacie przy cewce? Masz kostkę 3 pinową. 1 i 3 pin to plus i minus a na drugim środkowym są impulsy (tak najprościej opisane) więc ja bym się wpiął własnie do 2-go, a z tym aparatem to chodzi o to, że nie wiem o co... zmostkować ale z czym, do czujnika halla no zgłupiałem... :banghead: :commando: musimy zaczerpnąć od elektroników jakiejś wiedzy na ten temat albo od kogoś kto już to robił?
[quote=""miki96""]aaha, bardzo przepraszam za błąd, widocznie ja też niezbyt w temacie; lecz poległem się na sugestii mojego wujka i kuzyna, gdyż wg nich to cewka jest tam gdzie napisałem...(ojj będzie wpier***) :crazy: [/quote]
Spoko po to jest forum, żeby poszerzać swoją wiedzę i nowych rzeczy się dowiadywać

Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 23 maja 2010, 23:40
autor: miki96
dzięki za wyrozumienie :agree:
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 24 maja 2010, 13:53
autor: Dziadek13
Pozwoliłem sobie dokleić troche do rysunku żeby lepiej rozjaśnić.

Na tym schemacie jest aparat zapłonowy mechaniczny z podciśnieniowym przyspieszaczem zapłonu instalacja starego typu i tu pytanie jak zachowie sie czujnik halla po podpięciu do tego zegara czy nie padnie.
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 24 maja 2010, 21:26
autor: bialas313
[quote=""Dziadek13""]Pozwoliłem sobie dokleić troche do rysunku żeby lepiej rozjaśnić.[/quote]
No i nastała jasność!!! Ładnie to rozkminiłeś, chwała Tobie

posiadasz duże pokłady przydatnej wiedzy! :oki:

:good: Trzeba będzie to dobrze wykorzystywać!

Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 25 maja 2010, 20:08
autor: vjarecki
Proponuję założyć elektroniczny obrotomierz, ma dużą rezystancję wejściową - będzie działał jak zwykły multimeter.
Gotowy obrotomierz z ustawianym progiem obrotowym tak zwanym Shift Light i woltomierzem do monitorowania napięcia instalacji samochodowej.
Link do aukcji producenta ElektronikaA
http://www.allegro.pl/item1044463823_ea ... _gwar.html
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 26 maja 2010, 11:32
autor: bigziomal
Hmmm... No fajnie, fajnie dzieki za odpowiedzi.. Tak sie zastanaiwam wlasnie, ale co wzkazowki to wskazowki;p cyfrowy... Hmmm.. Zastanowie sie jeszcze:) dzieki za wyczerpujace wskazowki:)
Re: Drugi obrotomierz - tuning z opcją przydatną..
: 27 maja 2010, 18:42
autor: bialas313
bigziomal
Co tam wydumałeś?? Dasz radę podłączyć sam? Pochwal się jak już obrotomierz będzie na miejscu
