Strona 1 z 1
Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 15 maja 2010, 15:16
autor: SERCZARS
Cześć, mam problem ze ssaniem w Polo 1.9D (zwykły nie SDI), 95r. Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku obroty są wysokie jak na ssaniu i po 3 sekundachznowu niskie, lekkie przygazowanie powoduje podniesienie obrotów i załączenie ssania. Pompka przy pompie zasysa, ale po 3 sek. obroty spadają. Jak silnik się nagrzeje, to już to nie jest potrzebne. Wymieniłem wszystkie gumowe wężyki, bo podejrzewałem nieszczelność, ale nie pomogło. Proszę o rozjaśnienie zasady działania i pomoc w znalezieniu przyczyny. Czujnik temperatury, w plastiku do płynu chłodzącego przy głowicy sprawny, pompa Lucasa. Dzięki za podpowiedzi!
Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 16 cze 2010, 23:18
autor: FamilyGuy
tez mam polo 1.9 D z tego roku co Ty i tez mam identyczny problem. gdyby ktoś znał rozwiązanie zagadki to proszę o odpowiedź

Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 17 cze 2010, 14:34
autor: wodzu.janovia
ja gdy zmienie na stary sterownik to mam podobnie tylko ze gdy silnik sie zagrzeje to wtedy podonasza sie mu obroty do 1050 a na zimnym 1-2 s a potem 940
Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 20 cze 2010, 13:24
autor: SERCZARS
Wiec juz rozwiazałem ten meczacy problem musiałem ustawic potencjometr i jest juz dobrze jak ktos chce moge opisac dokładniej co i jak
Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 20 cze 2010, 21:33
autor: bogi007
no opisz opisz.co gdzie jak i dlaczego:)
Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 27 paź 2010, 14:36
autor: SERCZARS
Witam czy ktoś ma z tym problem.
Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 27 paź 2010, 19:26
autor: rutek2706
tak opisz to
Re: Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.
: 28 paź 2010, 16:52
autor: SERCZARS
Wiec proponuje sprawdzic szczelnosc przewodow na podcisnienie.
Potencjometr znajdujacy sie na pompie przekrecajac troche w lewo lub w prawo odpaliłem silnik i sprawdzałem czy ssanie chodzi i czy po kilku minutach sie wyłaczy.I to tyle proponuje delikatnie ustawiac potencjometr oczywiscie sprawdzajac czy jest ok i na zimnym silniku.