Dławienie?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Dławienie?

Post autor: Anonymous »

Mam taki problem w moim polo(1.0) a mianowicie : Po przestanej nocy,rano jak odpalam wszystko ok,ale jadąc,podczas zmiany biegów i dodaniu gazu silnik zaczyna się jakby dławić,muszę przegazować i dopiero normalnie przyspiesza,po przejechaniu około 5-10minut problem znika.Zauważyłem.że tak jest gdy na dworze jest wilgotno lub pada.
Jak wracam z pracy wszystko jest ok.Co to moze być ,czy gdzieś wilgoć się dostaje?
d
darkc
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: darkc »

też chętnie usłyszę głos doświadczonych kolegów,

Ostatnio zdarza mi się podobnie, ogólnie słaby zimny silnik w mokrych warunkach. Raz nawet silnik już po włączeniu na jałowym zaczął mnie "kopać" przez kilka sekund....
Jadę na wymianę filtra paliwa, świec i kabli, bo było to robione X czasu temu... :?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""darkc""]Jadę na wymianę filtra paliwa, świec i kabli, bo było to robione X czasu temu... [/quote]
Kabli markowych i dołóż kopułke i będzie git.
c
czarodziej
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:14

Post autor: czarodziej »

Witam
mam pytanie posiadam polo 1,4 classic z gazem sekwencja.
Mój problem polega na dławieniu się na rozgrzanym silniku, mianowicie podczas postoju na skrzyżowaniu czy też skręcania dławi się i gubi obroty a za chwile wraca do normalnej pracy.
Miesiąc temu robiłem rozrząd z pompa wody i wspomagania, 2 tygodnie temu wymiana świec kabli kopułka oraz palec i ustawiony zapłon, tydzień temu wymieniona uszczelka pod kolektorem ssącym i dalej to samo :cry: :cry: :cry: czy ktos mi może pomóc bo juz nie mam sił do tego auta :( a wcześniej naprawdę był odpukać niezawodnym autkiem :)
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Jeżeli na gazie ci to sie robi to trza do gazownika podjechać a jeżeli na benzynie to czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
c
czarodziej
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:14

Post autor: czarodziej »

przepustnica czyszczona i adaptacja tez zrobiona ale dalej nic z tego :( pomocy :beg:
Awatar użytkownika
bialas313
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: bialas313 »

Miałem to samo, dławienie na ciepłym, szarpanie i nierówne obroty... itp. Najpierw było czyszczenie i adaptacja przepustnicy, wyczyszczenie kopułki i wymiana świec. W międzyczasie wymiana filtra paliwa. Niedawno zauważyłem pod vagiem, że mam uszkodzony czujnik temp (pokazywał na desce 90c a na kompie 25c) Gdy wracałem ze sklepu miałem przygodę (wpadłem w duuużą kałuże co skutecznie mnie unieruchomiło :angry: ) Okazało się, że cewka spalona. Po wyminie cewki i czujnika autko śmiga pięknie i równiutko. Nie ma takiej potrzeby, bo objawy ustąpiły ale jak fundusze pozwolą to dobre przewody, np. NGK i będzie idealnie :grin:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Co to moze być ,czy gdzieś wilgoć się dostaje?
Pod lupę trzeba zabrać cewkę zrób test:
podmień cewkę na inną nawet używkę, może być nawet z golfa 3 :D może ta już nieszczelna i wilgoć tak na nią działa że robi takie cyrki.
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”