VAG- problem z powtórnym odpaleniem.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
waglik
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 608
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:50
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska,Tarnów

VAG- problem z powtórnym odpaleniem.

Post autor: waglik »

Problem taki, że podłączam kabel do auta, potem do kompa wszystko ok, pisze, że jest gotowy do użycia, dioda świeci. Odpalam VAG 4.2 potem VAG 4.1 i oba programy nie działają, daje na COM3 i pisze, że nie znalazło urządzenia (zawsze na 3 działało) i moje pytania:
1. Czy ma być włączony zapłon przy wyszukiwaniu czy w ogóle musi być włączony ?
2. Czy może jest jakiś poradnik po kolei co robić, jakim programem itd. ? Temat raczej się nie powtarza, a jeśli tak proszę usunąć, albo przekierować.
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

no zapłon musi być włączony :D
Awatar użytkownika
waglik
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 608
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:50
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska,Tarnów

Post autor: waglik »

Ok dzięki, a masz jakiś poradnik co i jak bo ja zielony :/ kiedyś mi się udało działało sprawnie a teraz :/ potrzebuje usunąć OIL service a nie wiem jak :/
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

a tak nie dasz rady usunąć ? ja nie mam VAGa i tak kasuje inspekcję, chociaż nie wiem czy w dieslu to smiga ;) było na forum pewno ze 100 razy ale przypomne.
VW Polo 1994-97

Y przycisk lewy
X przycisk prawy

Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
1. Włączyć zapłon
2. Przycisnąć i przytrzymać przycisk X
3. Wyłączyć zapłon
4. Na wyświetlaczu pojawia się "OEL"
5. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
6. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
7. Nacisnąć przycisk X
8. Na wyświetlaczu pojawia się "IN 01" lub "INSP-1"
9. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
10. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
11. Nacisnąć przycisk X
12. Na wyświetlaczu pojawia się "IN 02" lub "INSP-2"
13. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
14. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
15. Włączyć zapłon
16 Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "IN 00"
17. Wyłączyć zapłon

VW Polo 1998-99

Y przycisk lewy
X przycisk prawy

Inspekcja olejowa – OIL
1. Wyłączyć zapłon
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
3. Włączyć zapłon,
4. Przytrzymać przycisk X przez minimum 10 sekund, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -",
5. Zwolnić przycisk X,
6. Wyłączyć zapłon.

Inspekcja serwisowa – INSP
1. Wyłączyć zapłon1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
2. Włączyć zapłon,
3. Przytrzymać przycisk X przez minimum 10 sekund, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -" lub "OIL",
4. Zwolnić przycisk X,
5. Wyłączyć zapłon.

VW Polo od 1999

Uwaga - jest tylko jeden przycisk po prawej stronie

X przycisk prawy (jest tylko jeden)

Inspekcja olejowa – OIL
1. Wyłączyć zapłon
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
3. Włączyć zapłon,
4. Przytrzymać przycisk X przez minimum 10 sekund, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -",
5. Zwolnić przycisk X,
6. Wyłączyć zapłon.

Inspekcja serwisowa – INSP
1. Wyłączyć zapłon1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
2. Włączyć zapłon,
3. Przytrzymać przycisk X przez minimum 10 sekund, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -" lub "OIL",
4. Zwolnić przycisk X,
5. Wyłączyć zapłon.
Awatar użytkownika
waglik
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 608
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:50
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska,Tarnów

Post autor: waglik »

Teraz Ci powiem: Nie chodzi mi przycisk od kasowania dziennych kilometrów, kombinowałem kleszczami nawet i nie ruszy go. Podobno da się przez VAGA, ale jak nie wiem.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Kolejność powinna byc następująca:
Podłączasz kabel do kompa i sprawdzasz pod jakim portem się pojawił kabel. W razie czego zmieniasz na port z zakresu COM1-4. Potem w programie który używasz (polecam VAG-COM 311.2 lub Polski VAG 4.9) ustawiasz port COM który jest ustawiony w systemie. Potem wyłączasz program i podłączasz kabel do gniazda OBDII. Potem zapłon i uruchamiasz program. Powinno działać.
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

VW Polo 1994-97

Y przycisk lewy
X przycisk prawy

Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
1. Włączyć zapłon
2. Przycisnąć i przytrzymać przycisk X
3. Wyłączyć zapłon
4. Na wyświetlaczu pojawia się "OEL"
5. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
6. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
7. Nacisnąć przycisk X
8. Na wyświetlaczu pojawia się "IN 01" lub "INSP-1"
9. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
10. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
11. Nacisnąć przycisk X
12. Na wyświetlaczu pojawia się "IN 02" lub "INSP-2"
13. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
14. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
15. Włączyć zapłon
16 Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "IN 00"
17. Wyłączyć zapłon

Dziś wydrukowałem tą instrukcje i poszedłem skasować inspekcje ale w moim przypadku przycisk Y - to prawa strona a przycisk X - to lewa strona i dopiero tak zadziałało. (silnik diesel 1.9D AEF)
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
Awatar użytkownika
Marqess87
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 26 wrz 2015, 21:16
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Marqess87 »

Dołączę się do tematu. Mam do skasowania SERVICE OIL,Polo Classic 1.9 SDI 2000r,pytanie czy w tej wersji schemat zadziała?

EDIT : Zadziałało :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”