Po blisko 5 latach posiadania Polo postanowiłem pokazać moje autko.
Postaram się sukcesywnie dodawać zdjęcia i opisy, bo troszkę tego jest i wszystkiego od razu nie uda mi się zamieścić.
Na początek trochę informacji o serii zakupionej w 2005 roku w Poznaniu:
Model: 86c2f
Silnik: 1.3 2G - Pierburg 2E
Rok produkcji: 08.1994 - ostatni miesiąc produkcji
Mody pod maską: zakupiłem zagazowany, instalacja I generacji
Zawieszenie: seria - 2 sprężyny złamane, 3 amory wylane
Układ hamulcowy: seria zapowietrzona
Koła: 155/70/13 felgi stalowe
Nadwozie: Coupe Fox totalnie seryjne nawet bez zapalniczki
Kolor: Wypłowiała czerwień
Wnętrze: schowek był seryjnie zamykany, oprócz tego piękne seryjne fotele (szare z paseczkami zieleni i różu)
Audio: Stare radio bazarowe Pionier z jednym głośnikiem na podszybiu
Takim oto autem, przyjechałem z Poznania o własnych siłach bez problemu, bez awarii, a w dzień zakupu lało (nawet nie obejrzałem go dobrze), a w drodze powrotnej było koło 35 st. C.
Samochód zakupiłem za kwotę 5500 pln ( i była to dobra cena 5 lat temu) z przebiegiem 167 000 km.
Seryjnie wyglądał tak:







Pierwszym etapem zmian seryjnego auta było:
- nowe szatańskie tablice rejestracyjne:

- białe kierunki przód i bok:


- zmiana podświetlenia środka na pomarańczowo:


- zmiana tarcz seryjnych zegarów - mega custom:



Całość:

Był to rok 2005.
Następnym etapem prac, jak na 2005 rok, było pomalowanie znaczków na czarno.
Wyszło to tak:




To był koniec prac w roku 2005.
Samochód jeździł na gazie. Poprzedni właściciel przez 2 lata nie wlał nawet kropli benzyny, ale mimo to, po zalaniu całego zbiornika autko jeździło na benzynie bez problemu.
Pod koniec roku wymieniłem świece, płyn chłodniczy (z płukaniem całego układu) i poprawiony został ręczny, który ledwo łapał.