po bokach deski jak otworzysz drzwi pod zaślepkami znajdują się małe śrubki
najlepiej pozbyć się całej konsoli środkowej i tunelu
ściągasz kierę i wyjmujesz zegary, schowek/poducha pasażera
za zegarami schowkiem zobaczysz śrubki, które trzeba odkręcić
jak dobrze pamiętam to po 2 na stronę
na dole pod popielniczką są wkręty
nie jest to trudne, chociaż przy pierwszym razie tak się wydaje
gorzej jest ją zamontować aby wszystko było ok
najwięcej roboty jest z kanałami nawiewu aby dobrze je spasować
No jak ja wyciagalem stara deske to kierownicy nie musialem sciagnac.Powiem tak gorzej mi szlo jej zdemontowanie niz zamontowanie:) Troche zabawy bylo z tym ale dasz rade... Musisz ze srodkowego panelu kratki nawiewu wyciagnac bo tam masz tez srubki, podajze 2
Ja ostatnio zmieniałem deskę i manuala nie miałem. Kilka godzin pracy i po robocie. TIPy które mogę Ci dać to
1. przed zdjęciem kierownicy jeśli masz poduchę odłącz akumulator
2. kierownica jest przykręcona kluczem 24 nasadowym. Lepiej ten klucz posiadać gdyż łatwiej później będzie się całą deskę wyciągać.
3. załatw sobie kogoś do pomocy.
4. Tunele powietrzne pod deską są z niełamliwego plastiku. Jak nimi poruszasz to je wyjmiesz i będziesz miał łatwiejszy dostęp do śrubek.
5. zrób sobie listę odkręcanych rzeczy i segreguj śrubki które w danym momencie odkręcasz przyporządkowując je do odpowiedniego punktu.