[6n2] 1.0 MPI przytarty silnik, co zrobic....

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
marekttmm
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:59

[6n2] 1.0 MPI przytarty silnik, co zrobic....

Post autor: marekttmm »

witam
pod koniec zimy gdy uruchomilem auto z rana, palila sie dioda oleju i byl sygnal
dzwiekowy w aucie,, nieswiadom zagrozenia przejachalem ok 2km po czym auto
stanelo..

po wizycie w warsztacie, pompa oleju odmarzla, wymienilem olej i niby wszystk ok
ale auto ma duzo mniej mocy, przyspiesza tylko do 4 tys obrotow..

wczoraj bylem "na komputerze",, mechanik potwierdzil ze zrobily sie nie szczelnosci
w silniku ,, gdzies sie przedostaje powietrze czy olej ,,nie wiem nie znam sie

auto do tej pory bylo na syntetyku. moje pytanie brzmi czy jak teraz zaleje
minerala czy moze troche sie uszczelnic silnik i poprawi sie sprawnosc
silnika???

z gory dzieki za odpowiedz
M.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

chyba jednak lepszym rozwiązaniem jest rozebrać silnik i powymieniać wszystko co trzeba, zalanie minerala to jest tylko takie maskowanie , a i tak nie wiadomo czy silnik zacznie lepiej na tym chodzić :)
jest jeszcze jedna opcja...wymiana silnika na jakiś mocniejszy :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
m
marekttmm
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:59

Post autor: marekttmm »

no wlasnie mysle o wymianie na 1.4MPI :) poruszylem ten temat w osobnym watku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”