Strona 1 z 1

VW Polo 87r.

: 23 kwie 2010, 12:17
autor: Azonic
Witam, mam VW Polo z 87r.


Gdy go odpale silnik pracuję bardzo ładnie ale bardzo pachnie benzyną.

Pojeżdze około 15 minut i gdy puszcze noge z gazu samochód gaśnie.
Więc mam ogromny problem bo gdy jest jakaś górka i chce gdzieś wyjechać na skrzyżowaniu to muszę trzymać sprzęgło hamulec i pulsować gazem bo gdy zabiorę noge z gazu zaraz zgaśnie. Oraz problem mam jeszcze jeden ponieważ bardzo szybko się grzeje silnik także po około 25 minutach włącza się już wentylator i silnik jest bardzo gorący.


Oraz samochód bardzo dużo pali, jeszcze wolno i go nie katuje czasami się zdaży dać mu więcej gazu ale to bardzo żadko.

Pali około 14l/100. a ma silnik 1.0 45 koni mechanicznych.

To mój kumpel ma BMW 2.5 silnik i ze spokojną jazdą pali mu 15l...

Re: VW Polo 87r.

: 24 kwie 2010, 12:47
autor: kolunio21
1 pytanie wtrysk czy gaźnik?

Re: VW Polo 87r.

: 24 kwie 2010, 15:49
autor: adam
To że dużo pali to może go zalewać, a grzać się może również od złego ustawienia zapłonu i i jeszcze dużo pali na złym zapłonie

Re: VW Polo 87r.

: 24 kwie 2010, 20:15
autor: wladzik44
Witam,jeśli się nie mylę silnik HZ na gaźniku.Sprawdzić gaźnik czy nie zasyfiony,miałem tak w tamtym roku,kupiłem nowego pierburga i chodzi elegancko.Sprawdź również przewody paliwowe czy nie ma gdieś pęknięcia i paliwo sobie płynie nie tam gdzie trzeba. Po kolei cały obieg chłodzenia silnika,poziom płynu.Mam 86rok polówki z tym silnikiem i nigdy wentylator się nie włącza.

Re: VW Polo 87r.

: 24 kwie 2010, 22:21
autor: Azonic
Gaźnik.


Gasł gasł i już jest nowy kłopot i chyba samochód skończył swoją żywotność.

Dowiedziałem się od poprzedniego własciciela że niedawno był wymieniany filtr powietrza. Wszystko było ok, wczoraj bawiłem się trochę w silniku i szukałem przyczyny, sprawdzilem filtr powietrza, był zalany cały olejem oraz benzyną. Wyczyściłem go, teraz gdy chce go odpalić to pluje z rury wydechowej olejem (Czarne kępki dymu i strzela). Próbowałem też spychu i to samo, po czasie zaczeły lecieć nawet iskry z rury.

Czy to juz jest jego koniec? Czy da rade to jakoś zrobić?

ofc Dziękuje za powyższe odpowiedzi.


Pozdrawiam

Re: VW Polo 87r.

: 26 kwie 2010, 19:51
autor: wladzik44
A płyn chłodzący nie zniknął?Ciężko coś napisać po tym opisie,uszczelka pod głowicą.jak silnik się grzał szybko,to prawdopodobnie uszczelka poszła,sprawdź poziom oleju i nie próbuj uruchomić go na siłę bo rzeczywiście będzie zgon silnika,a szkoda.A tak jak piszesz,silnik jak się przegrzewa to gaśnie,musiałeś mu dać dobrze w d,,,,,,.albo poprzedni właściciel go zajechał i się go pozbył.
Najlepiej by go dobry mechanik obadał,napisz co wyszło,pozdrawiam

Re: VW Polo 87r.

: 27 kwie 2010, 14:41
autor: NeVWille
jeśli ogien idzie z wydechu moze być takze zapłon przestawiony i mieszanka spala sie w wydechu

Re: VW Polo 87r.

: 03 maja 2010, 17:58
autor: boczek
Miałem podobny problem jak kupiłem polinę.Zobacz czy pompa paliwa się nie poci.W mojej był olej heh.Nową kupiłem z aledrogo,wymieniłem olej,gaźnik wyczyszczony,ustawiony zapłon,nowe kable i kopółka.Moja mała zaczęła działać jak gdyby nic jej wcześniej nie dolegało.