problem z porannym odpalaniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sikszak
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: Świdnica

problem z porannym odpalaniem

Post autor: sikszak »

mam polo 1,4 benzyna i rano lu jak auto długo postoi mam problem z odpaleniem. zapali i po 10-15 sec gaśnie potem znów problem z uruchomieniem. Po kilku próbach zpala ale cały drży po zagraniu problem znika Pali od ręki. Wymieniłem już czujnik temperatury cieczy i problem nadal istnieje. Jak może być przyczyna takiego zachowania silnika
C
Caesar
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:00
Lokalizacja: Okolice Olsztyna

Post autor: Caesar »

Miałem niedawno podobną sytuację - akurat zbliżał mi się termin przeglądu, więc wymieniłem olej i filtr oleju i póki co jest OK.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Witam ponownie po zmianach:)
W jakim stanie jest układ wysokiego napięcia (świece, kable itd)? U mnie było to samo. Po wymianie kabli problem zniknął.

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
s
sikszak
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: sikszak »

Caesar
możliwe że olej ma wpływ na takie zachowanie silnika?
Cooyon
rok temu wymieniałem kable i świece Chyba aż tak się szybko nie starzeją
Awatar użytkownika
ajuztam
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 10 lis 2008, 19:05
Lokalizacja: Bublin

Post autor: ajuztam »

[quote=""sikszak""]Caesar
możliwe że olej ma wpływ na takie zachowanie silnika?
Cooyon
rok temu wymieniałem kable i świece Chyba aż tak się szybko nie starzeją[/quote]
no raczej olej na to wplywu nie ma jak rowniez wspomniany czujnik.
DO NOT TROUBLE TROUBLE, UNTIL TROUBLE TROUBLES YOU.
C
Caesar
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:00
Lokalizacja: Okolice Olsztyna

Post autor: Caesar »

U mnie pomogło, więc warto by spróbować - ja od 2 miesięcy mam spokój.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Kable może nie... Ile masz przejechane na świecach?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
klslowik
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 75
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: klslowik »

Sprawdź jeszcze czy nie zapowietrza Ci się gdzieś układ paliwowy.

W miejscach gdzie jest to możliwe do zaobserwowania będą pęcherzyki powietrza.

Jak dłużej postoi może Ci się gdzieś zapowietrzać i wtedy takie problemy mogą wystąpić.

Zapowietrzać może się też gdy paliwo z przewodu będzie Ci się cofało do zbiornika co już nie powinno być. Wtedy do sprawdzenia zawór.
Polo: 6N 1.9D AEF 1998
http://www.vwpolo.info/
Obrazek
H
Hudy007
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 16 lis 2008, 20:38

Post autor: Hudy007 »

ja mam ten sam problem.Odpalam i po jakis 2-3 sekundach gaśnie :( a jak odpali to aż całym autem narywa tak dziwnie silnik pracuje :(
czasem jest tak ze pokręce tylko kilka razy i odpali a czasem tak jak np dzisiaj 40 min i nic , dopiero jak wróciłem z pracy czyli po jakis 10h odpalił.
jestem tyle co po wymianie oleju, świec,kabli,filtru oleju,powietrza, sondy lambdy, cewki zapłonowej.
słyszałem ze to moze być problem z kostkami które znajdują sie koło bezpieczników pod kierownicą!!!!????
aaa no i ubywa mi płynu chłodniczego a przecieku nigdzie nie mam na 100%

!!!!!!POMOCY!!!!!!
Awatar użytkownika
gronek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:44
Lokalizacja: Inowrocław/Koszalin

Post autor: gronek »

witam ja mialem podobny problem jak wy:)
slyszalem tez od ludzi ze moze byc cos ze swiecami ale ja zdjalem kopulke i przeciscilem ja bo tam sie troche wilgoci zbiera i teraz jest ok
=Gronek=

Dragon Green
Awatar użytkownika
sidewinder3
Pan Kubeczek
Posty: 505
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:52
Lokalizacja: GA

Post autor: sidewinder3 »

Miałem podobny problem. U mnie winowajcą była przepustnica. Rozwiązanie opisałem tutaj.
Awatar użytkownika
gronek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:44
Lokalizacja: Inowrocław/Koszalin

Post autor: gronek »

zacznij od kopulki to 5 min roboty a jedno bedziesz mial juz z glowy
=Gronek=

Dragon Green
s
sikszak
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: sikszak »

a więc tak kopułka i palec wymieniony, kable wymienione świece wymienione. Problem istnieje cały czas
M
Matty013
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:02

Post autor: Matty013 »

Hudy007-> jezeli ubywa ci płyn chlodniczy a nie ma nigdzie wyciekow to masz walnietą uszczelke pod głowicą -> co moze tez byc przeczyną nie palanie (woda zalewa świece).


Zmieńcie filtr paliwa jest głownie na wyjsciu z baku (koszt 20-30zł ) a napewno pomoże.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Pytanie ile tego plynu ubywa i czy na bank leje do silnika. U mnie tez ubywalo przez chwile, ale okazalo się, że to była nieszczelność w nagrzewnicy. Po odpaleniu grzania bylo czuc charakterystyczny zapach z nawiewu (podobny do zapachu dymu na dyskotece).
A spalanie Ci wzroslo?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”